عسگرهانی: استقلال دلیلی برای حرف زدن ندارد

ایوب عسگرهانی پیشکسوت آبی پوشان گفت: بدبینی کادرفنی پیکان عجیب است چرا که دلیلی ندارد استقلالی ها بخواهند صحنه ساز شوند و از بازی دوری کنند. تاج مقوله ای برای ریسک و شوخی نیست. مخصوصاً الان که سویه های جدید وارد شده و گسترش آنها بسیار زیاد است.

وی افزود: آیا تیراندازان مشکوک و معترض حاضرند ریسک بازی با تیمی که حتی می گویند تاج هم دارند را بپذیرند؟

در شرایطی که اولویت کل کشور یا بهتر از همه دنیا حفظ سلامت انسان و جلوگیری از شیوع این ویروس است، بدبینی باید کنار گذاشته شود و مبارزه در اولویت قرار گیرد. او گفت: “بدبینی را کنار بگذارید. امیدوارم بازی استقلال و پیکان در جام حذفی در زمان بهتری برگزار شود که سلامت همه بازیکنان تامین شود.”

استقلال دلیلی برای صحنه سازی ندارد/ آیا تیرها آماده ریسک بودند؟

عسگرهانی درباره شرایط نهایی آبی ها گفت: خوشبختانه استقلال در سال های اخیر بهترین نیم فصل خود را سپری کرده و با هدایت نیم فصل کار خود را به پایان رسانده است. نیم فصل دوم سخت تر خواهد بود و حفظ برتری تا پایان فصل بسیار سخت خواهد بود. بنابراین کادر فنی باید با هوشیاری کامل تیم را تقویت کند.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: نقل و انتقالات ابتدای فصل استقلال خوب بود و این موضوع را آمار بازیکنان جدید این تیم تایید می کند. همه بازیکنان جدید استقلال عملکرد خوبی داشتند و به موفقیت این تیم کمک کردند. امیدوارم کادر فنی با همان هوشیاری و دقتی که در ابتدای فصل بازیکنان جدید به خدمت گرفت، در نیم فصل هم بازیکنان تاثیرگذاری را جذب کند.

هافبک سابق آبی ها درباره پست هایی که این تیم به بازیکنان نیاز دارد، گفت: این موضوع بارها توسط کارشناسان گفته شده و خود مجیدی نیز به آن اشاره می کند. شاید بزرگترین نیاز به هافبکی باشد که بتواند در میانه میدان بازی کند و رهبری کند.

سرمربی سابق استقلال گفت: البته در این پست بازیکنی مثل رضا آذری وجود دارد که از تیم های اصلی می آید و محصول آکادمی باشگاه است که مجیدی هم به آن اعتقاد دارد. شاید اگر فرصت های بیشتری به آذری داده شود، بازنده ای باشد که استقلال مدت ها به دنبالش بود.

دیدگاهتان را بنویسید