عشایر خاص ترین و سالم ترین قشر جامعه هستند


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916072

فرمانده حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: عشایر خاص ترین و قوی ترین قشر جامعه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ظهر امروز در همایش تجلیل از چوپانان عشایر استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: آدمی به سه عنصر نیاز دارد. یکی غذاست هر چند علم به کمکش آمده برای افزایش تولید و بالا بردن کیفیت آن اما آنچه خدا آفریده درست است.

فرمود: عنصر دوم لباس است، انسان به خاطر احترام به کرامتی که خداوند در وجودش قرار داده است، نیاز به لباس دارد و انسان فکر می کند به این مهم نیاز دارد که در هر رسم و سنت متفاوت است، سوم مسکن یعنی. با رشد انسان، کند نیاز به مسکن دارد و بشر به آن نیاز دارد.

فرمانده سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: همه اینها را مدیون بخشی از جامعه هستیم، افرادی هستند که در این راه زحمت می کشند و تولید می کنند که نقش مهمی در این امر ایفا می کنند، آنهایی که در روستاها هستند. از جمله عشایر و چوپانانی که تولید می کنند.

سردار ذوالقدر گفت: ما با رشد خود به این سه عنصر نیاز داریم، از این رو خاص ترین، زیباترین و سالم ترین گروه، گروه زحمتکش عشایر است.

وی افزود: در زمان سقوط خرمشهر شاهد حضور عشایر در غرب گیلان بودم اما گیلان غرب سقوط نکرد و علت سقوط نکردن آن شهر مقاومت مردم، بسیج و سپاه بود اما کافی نبود و تنها چیزی که مانع ورود عراق به گیلان شد عشایر بودند و گیلان غرب بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: غیرت، شرافت و مردانگی مردان و زنان عشایر غرب باعث شد تا در برابر دشمن بایستند تا گیلان غرب سقوط نکند، اما انسانیت مدیون است. کسانی که در این سه حوزه تولید و کار می کنند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه شرکت کنندگان در این همایش تشکر می کنم و امیدواریم بخشی از مشکلات بروکراسی اداری که در این حوزه وجود دارد مرتفع شود.

سردار ذوالقدر در پایان با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: دشمن اخیرا تلاش زیادی کرده است تا زهر همیشگی کشتار و کشتار خود را برآورده کند. افراد این شورش دشمنان نیز خنثی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید