عشایر هرگز ظلم نشده اند / شهید سلیمانی; این جوهره ملت ایران و انقلاب اسلامی است

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798609

سردار حسین معروفی با تاکید بر اینکه عشایر ما انسان های بزرگی هستند، در طول تاریخ بیگانه ستیز بوده و هرگز مورد ظلم و ستم قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، دومین سالگرد سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و یادواره 500 شهید عشایری جنوب استان کرمان ظهر امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مردم و مسئولان در کهنوج برگزار شد.

سردار معروفی با قدردانی از دست اندرکاران دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای عشایر در جنوب استان گفت: عقبه ما اقوام است، صداقت، درستکاری، پاکی، تقوا و سادگی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عشایر ما انسان های بزرگی هستند، در طول تاریخ مردمی بیگانه ستیز بوده اند و هرگز مورد ظلم قرار نگرفته اند.

وی با اشاره به وفاداری مردم عشایر به آرمان های انقلاب، تقدیم بیش از 12 هزار شهید در استان و بیش از 500 شهید در جنوب استان، گفت: حسادت در عرصه نظامی ناهموار است.

سردار معروفی با اشاره به مایه مباهات داشتن مردم خوب عشایری تاکید کرد: امروز شناسنامه عصاره ملت ایران است و عصاره انقلاب اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به نقش حاج قاسم به عنوان محور واقعی امت اسلامی و ملت ایران گفت: در این سه نوسان وجود دارد. مشخص شد که کشور به تنهایی توسط دشمن فتح خواهد شد.

سردار معروفی با اشاره به جنایت دشمن در شهادت سردار سلیمانی در 13 دی ماه سال 98 گفت: دشمن با این کار قصد داشت قلب سردار سلیمانی را از بین ببرد اما فکر نمی کردند قلب 80 میلیونی سلیمانی در ایران می تپد. امروز همه دختر و پسرهای ما سلیمانی هستند. زیرا اندیشه سلیمانی در آنها نهادینه شده است.

وی با استناد به سپاه ثارالله استان کرمان با برشمردن تخیل و دشمن شناسی از راه های مقابله با قیام دشمن گفت: اگر این دو موضوع را به خوبی بشناسیم هرگز قیام نخواهیم کرد.

وی افزود: از رسانه ها می خواهیم محبت مردم به حاج قاسم و شهدا را تحلیل کنند و شعور مردم را ارائه کنند.

در نهایت فرمانده سپاه ثارالله، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب قرآن، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، اهل بیت (ع)، مکتب عاشورا نامید. و امام راحل خاطرنشان کردند: ایشان انقلاب را ترسیم کردند و در مقیاس جهان اسلام عمل کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید