عصبانیت جدید فرهاد مجیدی در جمع استقلالی ها

عصبانیت جدید فرهاد مجیدی در جمع استقلالی ها

کمتر کسی فکر می‌کند که اگر استقلال در پایان جام حذفی یک پنالتی را از دست داد، عزیزبک امانوف گل می‌خورد. و شاید کمتر کسی تصور می کرد که بعد از این پنالتی که منجر به حذف استقلال شد، این هافبک ورزیده و خوش فکر برای مدتی نسبتا طولانی از بازی محروم شود.

آمانوف که یکی از مهم ترین پنالتی های فصل استقلال را از دست داد تا آبی ها در ورزشگاه آزادی به نیمه نهایی جام حذفی نرسند و در نتیجه جام حذفی را از دست بدهند، سپس در 3 بازی مقابل سپاهان، شهرهودرو و فولاد فرصت بازی پیدا نکرد. و مقابل آلومینیوم اراک در ترکیب تیمش قرار نگرفت. اما در دقایق پایانی و در حالی که 4 دقیقه از وقت قانونی باقی مانده بود، امانوف به عنوان معاون امیر حسین حسین زاده وارد زمین شد تا نشان دهد عصبانیت مجیدی از این بازیکن فروکش کرده و آمانوف می تواند در بازی های باقی مانده برای تیمش به میدان برود.

استقلالی ها در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف تیم کپر رفسنجان رفتند و از آنجایی که آبی های پایتخت در هفته بیست و یکم قهرمانی فصل بیست و یکم را قطعی کردند، این دیدار نیز مانند دیدار قبلی برای آنها جنبه تشریفاتی دارد. این دیدار از ساعت 20 روز سه شنبه 3 خرداد در رفسنج برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید