عصبانیت ستاره پرسپولیس از کی روش جهانی شد

عصبانیت ستاره پرسپولیس از کی روش جهانی شد

کارلوس کی روش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی که گفته می شود در راه هدایت تیم ملی قطر است، بی سر و صدا از پایان همکاری خود با فدراسیون فوتبال خبر داد.

در کنار اهمیت این پست اینستاگرامی، واکنش حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی به خداحافظی با سرمربی پرتغالی جالب توجه بود. این بازیکن که در 17 بازی از 18 بازی احتمالی در مرحله دوم و سوم مقدماتی جام جهانی به میدان رفته بود، با تغییر روی نیمکت ایران و جدایی دراگان اسکوچیچ جایی در ذهن کی روش نداشت.

در واقع از زمانی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در 11 بازی مقدماتی جام جهانی با هم برای تیم ملی به میدان رفتند، اما با انتخاب کی روش به عنوان سرمربی ایران، اسکوچیچ از زمین مسابقه اخراج شدند. جام جهانی تنها 45 دقیقه از حضور کنعانی در نیمه دوم بازی مقابل انگلیس بود.

غیبت این دو مدافع باتجربه در جام جهانی باعث ناراحتی آنها و عصبانیت پیرمرد پرتغالی شد. پس از انتشار پست اینستاگرامی کی روش، کنعانی زادگان با انتشار کامنتی زیر پست خود نوشت: به ایران خیانت کردی نه به مانو شجاع.

این اظهار نظر در صفحه توئیتر عبدالعزیز البریده نیز بازتاب یافت. خبرنگار شبکه الکاس بزرگترین شبکه قطر با انتشار ویدئویی از اظهار نظر کنعانی، آن را به عربی ترجمه کرد و به حمله بی سابقه مدافع الاهلی به کی روش پرداخت.

این در شرایطی است که گفته می شود طی ساعات آینده از کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قطر رونمایی می شود. حضور پیر پرتغالی در کشوری که کنعانی ها و خلیل زاده بازی می کنند نیز می تواند نکته مهمی در آینده رابطه این سه نفر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید