عصبانیت ستاره پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشد

عصبانیت ستاره پرسپولیس که به تیم ملی دعوت نشد

دانیال اسماعیلی فر یکی از خریدهای پرطرفدار در بین هواداران این تیم بود. بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته مطرح بود اما در نهایت با سپاهان همکاری کرد. بی حوصلگی هواداران پرسپولیس برای این انتقال بالاخره تابستان امسال میسر شد و دانیال با پیراهن شماره پنج این تیم عرضه شد.

مدافع راست جدید سره پوشان با 3 پاس گل در 6 بازی ابتدایی این فصل هم اکنون در رتبه دوم جدول گلزنان لیگ قرار دارد تا مشخص شود دلیل این باشگاه و تمایل یحیی گل محمدی به خرید او چه بوده است. با این حال، قرار نگرفتن لیست تیم ملی در اردوی جدید، علامت سوال بزرگی را ایجاد کرد. موضوعی که حتی شایعه قرارداد او با پرسپولیس برای حضور در تیم ملی را هم به راه انداخت، به خبری زرد و بی پشتوانه تبدیل شده است. با این حال دانیال مدعی است در فرصت باقی مانده تا مسابقات جهانی از بالاترین سطح کیفی خود برای کسب عنوان یکی از سهمیه های حضور در قطر بهره خواهد برد. روندی که در این مدت طی کرد البته نشان می دهد که شاید برای رسیدن به این هدف کار چندان سختی در پیش نداشته باشد.

دانیال که کمتر از صحبت ها دل خوشی دارد، این بار در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما به شرایط این تیم و البته حواشی به وجود آمده پرداخت.

پیروزی بزرگ و مهمی مقابل نفت در مسجد سلیمان به دست آوردید. در مورد این بازی صحبت کنید.

بازی بسیار سختی بود و خدا را شکر می کنم که در فضای سخت مسجد سلیمان موفق شدیم پیروز شویم. نفت تیم بسیار خوبی شده است و مطمئن باشید با این هواداران و این نوع بازی ها امتیاز گرفتن در مسجد سلیمان برای تیم ها بسیار سخت خواهد بود. با این حال همه بازیکنان در 90 دقیقه تمام تلاش خود را کردند تا تیم سه امتیاز این بازی را به ارمغان بیاورد و از خوشحالی هواداران خوشحالیم.

پیشرفت تیم در شش هفته اول را چگونه ارزیابی می کنید؟ شما اکنون در بالای جدول هستید و با روحیه خوبی به تعطیلات رفته اید.

خوشبختانه لیگ را خوب شروع کردیم و با چند برد متوالی به تعطیلات رفتیم. همه بازی های لیگ ما سخت است اما ما پرسپولیسی هستیم و نشان داده ایم که در هر بازی می توانیم توانایی و شایستگی خود را نشان دهیم و این را با هدایت تیم تا اینجای لیگ نشان داده ایم.

شما جزو اولین خریدهای پرسپولیس بودید. چه حسی نسبت به شرایط و جو حاکم بر این تیم در آن مدت داشتی؟

رفاقت و رفاقت حرف اول را در پرسپولیس چه بین کادرفنی و چه بین بازیکنان است و من اینجا واقعاً احساس راحتی می کنم. ما همچنین از هوادارانی که ما را حمایت می کنند تشکر می کنیم و از آنها می خواهیم که تا پایان فصل در کنار ما باشند تا با هم رویدادی را که منتظرش هستیم ایجاد کنیم.

لیست تیم ملی این بار توسط کارلوس کی روش اعلام شد. نظری در این مورد دارید؟

ابتدا به همه بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند تبریک می گویم. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش است و من تمام تلاشم را می کنم تا انشاالله به اردوهای بعدی دعوت شوم.

زمزمه هایی شنیده می شد که پیشنهاد پرسپولیس را برای حضور در تیم ملی قبول کردید و با توصیه سرمربی سابق تیم ملی به پرسپولیس آمدید!

هرگز اینطور نبوده و متاسفم برای افرادی که به این راحتی دروغ می نویسند و دروغ می گویند. بحث آمدن من به پرسپولیس چندین سال مطرح بود و بالاخره امسال دیدم که هر دو می توانیم به هم کمک کنیم و دوست داشتم به این تیم بزرگ بیایم. همیشه دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و قبل از آمدنم نه با کسی صحبت کردم و نه قولی دادم. همه می‌دانند که من چندان اهل مصاحبه نیستم و فقط سعی می‌کنم خودم را کنار بگذارم، اما برخی اظهارات نادرست را دیدم و احساس کردم لازم است از خودم دفاع کنم. آمدن به پرسپولیس نیازی به وعده و وعید ندارد و به حضور در اینجا افتخار می کنم و می توانم برای خوشحالی هواداران تلاش کنم.

چند شانس برای حضور در تیم ملی دارید؟

گفتم هر بازیکنی به پوشیدن این پیراهن افتخار می کند. واقعاً برای من مقدس است و تمام تلاشم را برای آن انجام خواهم داد. تلاشم را بیشتر می کنم تا در مسابقات بعدی شانس حضور با کیفیت بهتر در اردوهای بعدی تیم ملی را داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید