عصبانیت شدید ستاره محبوب پرسپولیس از استقلالی

عصبانیت شدید ستاره محبوب پرسپولیس از استقلالی

حامد لخ پس از پیروزی تیم مس رفسنجان مقابل هوادار تهران گفت: در بازی قبلی در جام حذفی خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه از موقعیت های خود استفاده نکردیم و نتیجه را واگذار کردیم. بازی، یک نوع ادبیات الهام بخش آرام بود، با توجه به دانش و ارادتی که به او دارم، حرف هایی که در مورد مربی ام زد بد بود و از او انتظار چنین حرف هایی را نداشتم.

وی در ادامه افزود: در جام حذفی وقتی قهرمان می‌شوی به تو جام می‌دهند و قبل از آن هر بازی را ببری فایده‌ای ندارد. این تیم، اگر آن تیم را جلوتر شکست دهید – عقب. فضا اینطور نیست، ما می خواهیم اینطور بخوانیم. این یک تماس بی احترامی است. ما باید در فوتبال رقابت کنیم و آهنگی با پایان خوش بخوانیم.

لک با اشاره به صحبت های الهام بخش بعد از بازی جام حذفی گفت: من 10 سال است که ساکت را می شناسم بنابراین انتظار چنین حرف هایی را نداشتم. وقتی به من گفت بهترین دروازه بان آسیا هستم، هنوز برای بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس نرفته بودم و به همین دلیل برای من احترام زیادی قائل است، اما واقعاً انتظار نداشتم بگوید. سخنانی که شایسته او نبود .

مس رفسنجان دروازه بان تیم فوتبال نیز در پایان بازی درباره رنگ آمیزی گفت: یک چیزی گفتم. الهامی بدی به من گفت و من جوابش را دادم. او سپس خطاب به داور گفت: آقای داور به حرف های بد حامد نگاه کنید. بهش گفتم خودت بد حرف میزنی!

وی در نهایت ادامه داد: امروز باید در این بازی پیروز می شدیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم و بهتر از امروز به کار خود ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید