عصبانیت عجیب مارکوس راشفورد و فحش دادن در کنفرانس مطبوعاتی

عصبانیت عجیب مارکوس راشفورد و فحش دادن در کنفرانس مطبوعاتی

مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیمش مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا در پاسخ به سوال خبرنگارانی که معتقد بودند یونایتد در بازی مقابل لیورپول منصرف شده بود، عصبانی شد.

راشفورد ستاره منچستریونایتد سعی کرد به هواداران اطمینان دهد که او و هم تیمی هایش از شکست 7-0 مقابل لیورپول درس گرفته اند و هیچ کس نباید تا پایان فصل نگران شیاطین سرخ باشد.

راشفورد در مورد احیای خود تحت هدایت اریک تانهاچ گفت: “من فصل را کاملاً آماده شروع کردم و این بسیار مهم بود.” قبل از اینکه تیم به اردوی پیش فصل برود، برنامه تمرینی خاصی را شروع کردم و سپس به تیمی پیوستم که سرمربی جدیدی داشت که سبک جدیدی از بازی را معرفی کرد. همه چیز بسیار هیجان انگیز بود و پیشرفت من در بازی از همان زمان شروع شد. »

وی سپس درباره شکست بزرگ مقابل لیورپول گفت: اگر در نیمه اول چند چیز به نفع ما بود، نتیجه بازی می توانست به کلی تغییر کند. من یک موقعیت خوب را از دست دادم که می توانست آن را 1-0 به نفع ما کند. از دست دادن آن فرصت ها می تواند کل بازی را از تیم شما بگیرد و همینطور هم شد. حالا باید به روزهای قبل از این بازی برگردیم.”

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در نیمه دوم ناگهان همه چیز را رها کردید؟ او پاسخ داد: ما تسلیم نشده ایم. این بی معنی است. سازماندهی را از دست دادیم و ارتباط بین بازیکنان هم سخت بود. همه بازیکنان یونایتد در تلاش بودند تا تیم را به بازی بازگردانند، اما ما آنقدر روی آن متمرکز بودیم که قوانین را رعایت نکردیم. تنها کاری که اکنون می توان انجام داد این است که یاد بگیریم و به آینده نگاه کنیم.”

دیدگاهتان را بنویسید