عقب نشینی آموزش و پرورش از افزایش میلیونی حقوق معلمان

عقب نشینی آموزش و پرورش از افزایش میلیونی حقوق معلمان

مشاور آموزش و پرورش به خبر افزایش ۷ میلیونی معلمان پس از رتبه بندی به ۱۴ میلیون نفر واکنش نشان می دهد.

در روزهای اخیر به نقل از سید بابک هاشمی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل های فرهنگی، با اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور، میانگین حقوق معلمان بین 7 تا 14 میلیون افزایش یافته است. تومان.” این خبر باعث شکایت تعدادی از دانشمندان از هاشمنکو شد.

سید بابک هاشمنکو در این خصوص گفت: این خبر را قاطعانه تکذیب می کنم. من موضوع ارزیابی بودم و مزایای ارزیابی را دریافت کردم، چگونه می توانم چنین چیزی بگویم. متاسفانه این خبر به اشتباه توسط یک خبرنگار اجرا و در کانال ها و سایت ها منتشر شد.

وی ادامه داد: از چند روز گذشته در ماموریتی به استان گلستان بودم و در چند مرحله در جلسات مختلف سخنرانی هایی را ارائه کردم که در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان درج شده است.

هاشمینکو افزود: یکی از این جلسات در جمع صمیمی معلمان مدارس گنبدکاووس برگزار شد. گویا خبرنگاری سخنان بنده را که صوتش موجود است درست ترجمه نکرده است که باعث سوء تفاهم شده است.»

وی افزود: در این جلسه درباره دستاوردهای دولت سیزدهم گفتم که در طول مدت تصدی این دولت، میانگین حقوق معلمان به دلیل افزایش سابقه، بهبود حقوق و درجه بندی افزایش چشمگیری داشته است، اما هنوز با این کار فاصله داریم. نقطه ایده آل . البته تعدادی اعداد و ارقام به عنوان مثال آورده شد که احتمالا باعث خطا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید