علاقه عجیب امیر کالا نوی به این شهر پرسپولیس

علاقه عجیب امیر کالا نوی به این شهر پرسپولیس

در حالی که پرسپولیس حساس ترین بازی هفته قبل مقابل گل گهر را با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت، علیرضا بیرانوند ستاره تیمش بود و با مهار یک پنالتی زودهنگام و مهار چند موقعیت خوب گلزنی، مانع گلزنی حریف شد و کمک کرد. پرسپولیس به یک برد ارزشمند خارج از خانه.

بیرانوند که معمولا به دلیل الگوی رفتاری و شخصیتی با همه اهالی فوتبال رابطه خوبی دارد و همچنین اهالی فوتبال نیز علاقه زیادی به دروازه بان شماره یک پرسپولیس دارند. قبل از شروع دیدار پرسپولیس و گل گهر، بیرانوند برای احترام به کالا نوی رفت و با هم خوش و بش کردند.

آنچه در دیدار این دو جالب توجه بود شوخی های سرمربی سابق استقلال و تیم ملی با علیرضا بیرانوند بود. سرمربی گل گهر به محض دیدن بیرانوند او را در آغوش گرفت و به علیرضا گفت: «فکر می کنم بعد از شکستگی بینی زیباتر شدی!» همین جمله گیل نوی که اهل شوخی نیست، باعث خنده دو طرف شد. کالانوی در ادامه برای بیرانوند آرزوی سلامتی کرد و ضمن جویا شدن از وضعیت مصدومیت بینی به وی گفت که امیدوار است دیگر چنین آسیبی را تجربه نکند. قلعه نویی همچنین به علیرضا گفت که بعد از مصدومیتی که در بازی با انگلیس برایش پیش آمد، نگران بود و سلامتی او را زیر نظر داشت.

سرمربی گل گهر علاقه زیادی به بیرانوند دارد و حتی قبل از پیوستن علیرضا به پرسپولیس به بیرانوند پیشنهاد پیوستن به گل گهر را داده بود اما در نهایت علیرضا تصمیم گرفت به تیم قبلی خود بازگردد و پرسپولیسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید