علاوه بر رعایت پروتکل ها، تزریق دوز سوم نیز باید جدی گرفته شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهروز اکرمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی ولی فقیه استان گفت: ویروس تاج پس از حدود دو سال اپیدمی نشان داد که همچنان یک ویروس ناشناخته است. سویه های مختلف این بیماری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و نباید در جامعه به این فکر کرد که سویه آمیکرون خطرناک نیست، بلکه رسانه ها باید احساس خطر را در جامعه افزایش دهند تا مردم برای مقابله با این موضوع پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. مانند سویه های قبلی صاف کنید.

وی افزود: در حال حاضر خرد جامعه بشری به این نتیجه رسیده است که بهترین راه مقابله با این بیماری تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است. بنابراین علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، باید تزریق نوبت سوم واکسن را جدی بگیریم.

اکرمی ادامه داد: با تلاش همه عوامل در استان، سبد واکسیناسیون کرونا در استان از تنوع خوبی برخوردار است و در این زمینه جزو استان های پیشرو هستیم.

وی تاکید کرد: تمامی کارخانه ها، صنایع و ادارات باید ظرف یک هفته مراکزی را در منطقه خود راه اندازی کنند تا کارکنان بتوانند واکسن خود را در آنجا تزریق کنند. همچنین لازم است پادگان ها در اسرع وقت نوبت سوم پرسنل و سربازان خود را واکسینه کنند.

معاون اجتماعی استاندار گفت: با کارکنانی که از تزریق نوبت سوم واکسن امتناع می کنند باید به همان شیوه برخورد شود تا از تزریق دوز اول و دوم خودداری کنند.

اکرمی گفت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی استان اعم از تاکسی، آژانس و اتوبوس نیاز به تزریق دوز سوم در اسرع وقت دارند. از سوی دیگر، بررسی تاکسی های شهری باید تشدید شود و اگر راننده ای بیش از 3 بار چهار سرنشین را سوار خودروی خود کرد، باید با خویشتنداری برخورد کرد و این برخوردها در رسانه ها منتشر شود نه سایر رانندگان. جدی بودن بازرسی ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید