علت مرگ آرنیکا قائم مقامی به گفته پدرش

علت مرگ آرنیکا قائم مقامی به گفته پدرش

قائم مکامی پدر مرحوم آرنیکا با اشاره به تعقیب کیفری، جزئیاتی از مرگ دخترش را بیان کرد و به اخبار منتشر شده توضیح داد که آرنیکا در اغتشاشات کشته شده است.

روز یکشنبه 10 آبان 1401 مرگ دختر جوانی روی تخت بیمارستان گلستان توسط پدرش به کلانتری 102 پاسداران اعلام شد. به دستور میشم حسین پور، بازپرس ویژه قتل های شعبه چهارم دادسرای جنایی، تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

بررسی های اولیه حاکی از آن است که دختر جوان 10 روز پیش از پنجره اتاق خواب خود پریده و به بیمارستان گلستان منتقل شده و پس از 10 روز درمان روی تخت در آن بیمارستان جان خود را از دست داده است.

پدر متوفی روز گذشته هنگام مراجعه به کلانتری 102 پاسداران از عدم شکایت از کسی در خصوص مرگ دخترش و سقوط دخترش از پنجره اتاق خوابش خبر داد.
تحقیقات بیشتر بازپرس پرونده نیز صحت ادعای پدر آرنیکا را تایید کرد. او در اغتشاشات اخیر تهران حضور نداشت و به گفته پدر متوفی، وقتی این دختر جوان از پنجره اتاقش سقوط کرد، در مورد جراحتش با پدرش صحبت کرد و او هیچ قرصی مصرف نکرد و یا بدون مواد مخدر

پدر متوفی روز گذشته برای تشریفات قضایی به شعبه چهارم دادسرای 27 (جرایم جنایی) مراجعه کرد. پدر متوفی روز گذشته به پزشکی قانونی گفت که از مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش در جریان اغتشاشات مورد حمله قرار نگرفته و بر اثر سقوط جان خود را از دست داده است. وی در ادامه در خصوص مرگ فرزندش گفت که وقتی وارد اتاق آرنیکا شد متوجه شد دخترش را به طبقه پایین انداخته اند و پس از رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه، آرنیکا به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

پدر آرنیکا قائم مقامی در جریان تحقیقات گفت که به دلیل هک شدن آی پی تلفن همراه، عکس های دخترش به عنوان تعرض ماموران پلیس در جریان اغتشاشات در فضای مجازی منتشر شده و از عاملان این موضوع شکایت می کند.

میشم حسین پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران با تایید این جزئیات گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم مرحوم آرنیکا قائم مقامی در جریان اغتشاشات توسط ماموران کلانتری کاملا کذب است و متوفی. از پنجره خانه اش سقوط کرد و جان باخت و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید