«علیرضا اکبری» هرگز معاون وزیر دفاع نبود

ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922920

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از برخورد قاطع جامعه اطلاعاتی و قضایی کشور با خائنین به امنیت ملی، اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره ای از وزارت دفاع تاکنون به عنوان معاون وزیر خدمت نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از برخورد قاطع جامعه اطلاعاتی و قضایی کشور با خائنین به امنیت ملی، اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره ای از وزارت دفاع تاکنون به عنوان معاون وزیر خدمت نکرده است.

در این پیام آمده است: از آنجایی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان نظام اقتدار جمهوری اسلامی ایران همواره دستخوش حیله و نیرنگ بوده است، کارکنان این وزارتخانه در مقاطع مختلف در فرآیند استخدام افراد برای مقابله با انحرافات و هجمه های دشمنان علیه امنیت علیه خدمتگزاران ملت تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در ادامه این اطلاعیه، علیرضا اکبری پس از خروج از وزارت دفاع در روندی برخلاف فعالیت های گذشته خود، با اشاره به پایان مسئولیت مزبور به عنوان رئیس سازمان تحقیقات دفاعی در سال 1392 و موافقت با درخواست بازنشستگی وی، خطاب به آی. شریف. «فرقت فرغت فنسب و ال ربیک فرقاب» به گذشته خود پشت کرد و در هوا گرفتار شد، پرونده خیانت به نظام و ملت شریف ایران را آغاز کرد و در آستانه انحطاط و انحطاط قرار گرفت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن اعلام انزجار از اقدامات خائنانه یاد شده، به ملت شریف ایران این اطمینان را می دهد که با جدیت، هوشیاری و هوشیاری مستمر، دفاع از دستاوردهای این ماموریت در صحنه در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید