علیرضا بیرانوند به دلیل بازی با استقلال کنار رفت

علیرضا بیرانوند به دلیل بازی با استقلال کنار رفت

در همان ابتدای بازی با انگلیس، بینی بیرانوند از دو ناحیه شکسته شد و علیرضا نه تنها در این دیدار تعویض شد، بلکه نتوانست در دیدار مقابل ولز به میدان برود. اما علیرضا پس از معاینه کامل و تست های مختلف توانست خود را برای دیدار با آمریکا آماده کند و در دروازه تیم ملی قرار بگیرد. بازی در خارج از خانه بدون حفاظت خطر بزرگی بود و حتی ممکن بود خطرات زیادی برای سلامتی او وجود داشته باشد.

با این حال علیرضا عواقب احتمالی را پذیرفت و این بازی را انجام داد. حالا و پس از بازگشت بیرانوند به تمرینات پرسپولیس، این روزها با ماسک مخصوص تمرین می کند و برای دربی پیش رو آماده می شود. علیرضا بعد از شکستن بینی اش دچار مشکل تنفسی شد و خیلی زود مجبور شد بینی خود را جراحی کند. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند به شکست دربی نزدیک شود چرا که بعد از جراحی حدود یک ماه از میادین دور است.

علیرضا حتی مجبور شد روز پنجشنبه برای جراحی وقت بگذارد و سریعا بینی اش را عمل کند. اتفاقی که به خاطر دربی پیش رو رخ نمی دهد و علیرضا فعلاً تصمیم به عمل جراحی گرفت. با توجه به جایگاه پرسپولیس و استقلال در جدول، دربی 29 هازارد از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده این دیدار می تواند در نیم فصل تا حدودی عنوان قهرمانی آنها را تایید کند. از طرفی احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس در تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دو اشتباه وحشتناک انجام داد که منجر به گل شد.

این مشکل باعث شده نگرانی گل محمدی در صورت غیبت بیرانوند بیشتر شود. خود علیرضا دوست دارد در این شرایط به پرسپولیس کمک کند و در دربی بازی کند. علیرضا پس از مشورت با گل محمدی و خانواده اش تصمیم گرفت فعلاً تحت عمل جراحی قرار نگیرد تا ببیند اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. بدین ترتیب بیرانوند گلر دروازه بان شماره یک پرسپولیس در دربی خواهد بود و به میدان خواهد رفت.

با این حال اگر وضعیت علیرضا بعد از دربی بدتر شود یا مشکل تنفسی او بدتر شود، ستاره ملی پوش پرسپولیس باید تصمیم دیگری بگیرد و بینی خود را روی تیغ جراح بگذارد. بدون شک ورود بیرانوند به داربی بهترین خبر برای یحیی گل محمدی و هواداران این تیم خواهد بود و خیالشان تا حد زیادی راحت می شود. حالا که بیرانوند تصمیم به جراحی نگرفته است با انگیزه بالایی در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند و به نظر می رسد کم کم اتفاقات تلخ مربوط به جام جهانی را فراموش کند.

دیدگاهتان را بنویسید