علیرضا کمرهای: آموزش مجازی در مدارس تخلف است

علیرضا کمرهای: آموزش مجازی در مدارس تخلف است

روز جدید سخنگوی آموزش و پرورش گفت: با توجه به شروع مجدد دبیرستان ها، امتحانات نیمسال اول دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می شود.

علیرضا کمرهای افزود: آزمون دوره های کاردانش هنرستان ها که از ابتدای مهرماه مجدداً از سر گرفته شده است نیز به صورت حضوری برگزار می شود و امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی با صلاحدید معلم انجام می شود. و مدرسه به نتایج توصیفی این گروه از دانش آموزان.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس موظفند نحوه برگزاری کلاس های حضوری و مجازی، اخذ مجوز افتتاح از ادارات آموزش و پرورش و تشکیل کلاس ها را طبق برنامه هفتگی به خانواده ها اطلاع دهند.

آقای کمرهای گفت: مدارس فقط مجاز به ادامه تدریس به صورت مجازی نیستند و در مدارس پرجمعیت کلاس ها به منظور رعایت مقررات بهداشتی به دو یا سه کلاس تقسیم می شود و بخشی از آموزش ها باید به صورت حضوری انجام شود. این یک مدرسه است.

وی افزود: دانش آموزان موظف به حضور در کلاس ها بر اساس برنامه اعلام شده از سوی آموزشگاه هستند و از آموزش های مجازی و تلویزیونی نیز بهره مند خواهند شد.

کمرهای اضافه کرد: کلاس های حضوری کلاس اولی ها و هنرستان ها از اول مهرماه، دبیرستان های دوم از 15 آبان ماه و کلاس های حضوری در سایر مدارس ابتدایی از اول آذرماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید