علی بیرو یا سید حسین؟ دیگه مهم نیست

پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس، کارلوس کی روش دو دستش را روی سر او گذاشت، واکنشی ناخودآگاه که مورد انتقاد قرار گرفت. خیلی ها بر این عقیده بودند که تماشای این صحنه روحیه سیدحسین حسینی را پایین می آورد و او با روحیه نامناسبی به زمین می رود که به نظر می رسد این رفتار کارلوس کی روش به دلیل از دست دادن یک قطعه خوب در ترکیب باشد نه سیدحسین حسینی. دروازه بان ضعیفی است و اگر چنین باشد، در دیدار سرنوشت ساز مقابل ولز به او اعتماد نمی شود.

حالا خبرهایی از اردوی تیم ملی به گوش می رسد، شاید علیرضا بیرانوند برای بازی مقابل آمریکا آماده شود. بدون شک اگر او شانس همراهی تیم ملی تا پایان مسابقات را از دست می داد، برای عمل بینی خود به تهران بازمی گشت و ادامه حضورش در اردوی تیم ملی به معنای بازی در تیم ملی است. باز هم تیم ملی .. علیرضا بیرانوند در بازی با آمریکا بهتر است یا سید حسین حسینی؟ به نظر می رسد دیگر مهم نیست. علی بیرو که بارها در تیم ملی مهارت خود را در گلزنی نشان داده و سیدحسین حسینی نیز در دیدار مقابل ولز آن را نشان داد، به اندازه علی بیرو قابل اعتماد است. در واقع کاپیتان استقلال دیگر دروازه بان دیدار مقابل انگلیس نیست. این بازی برای همیشه آرشیو شد و تیم ملی فوتبال واقعی ایران تیمی بود که مقابل ولز بازی کرد.

ایران – آمریکا با کدام ملت؟ 11 بازیکن منتخب کارلوس کی روش در این دیدار نیز مانند بازی با ولز به دنبال بازی بی عیب و نقص خواهند بود و نیمکت نشینان قطعا با صلاحدید کارلوس کی روش آماده حضور در زمین هستند تا اوضاع را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید