علی رمضانی به عنوان مدیر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب شد.

ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789460

معاون فرهنگی و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علی رمضانی را به عنوان مدیر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این تصمیم آمده است:

«آقای علی رمضانی عزیز

سلام

با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و تسهیل دسترسی مردم به این کالای ارزشمند فرهنگی در شرایط خاص اپیدمی تاج، دومین نمایشگاه کتاب مجازی در تهران برگزار می شود.

تلاش برای عدالت فرهنگی، تلاش برای تنوع، کیفیت و مضمون خوب، بسترسازی برای کمک به رونق اقتصاد نشر کشور، استفاده از فناوری های نوین برای تسهیل انتخاب عمومی، تاکید بر استفاده از داده ها و اطلاعات دقیق و به روز، حمل و نقل از بین بردن کلیه فعالیت ها بر اساس ضوابط و مقررات فنی و توجه به اصول برنامه ریزی، هماهنگی و هم افزایی یکی از مهمترین لحظات مورد انتظار برای برگزاری یک نمایشگاه منسجم و موفق مانند رویداد چند جانبه و جشنواره های ملی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مخاطبان فرهیخته آن و در نهایت دستیابی به اهداف فرهنگی. و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی گام بردارید و طبق دستورالعمل ابلاغی به انجام وظایف مصوب بپردازید.

یاسر احمدوند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی »

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید