عمده کالاها با اقدام مدبرانه دولت سیزدهم به گمرک ارسال شد

ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785223

حمیدرضا عالمی گفت: عمده اجناسی که چند سالی است در گمرک دفن شده و وسیله ای برای جمع آوری ثروت برای مردمی که خدا را نمی شناسند در اسرع وقت آزاد شده و به کمک قوه قضائیه. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا عالمی در گفتگو با بالا; وی گفت: ایران اسلامی در دولت قبل با مشکلاتی مواجه بود که در هشت سال جنگ تحمیلی قابل لمس نبود.

وی افزود: صف های طولانی مردم شریف برای مرغ و تجمع و وقفه عده ای برای تحویل مرغ از یک سو و صف والدین جوان برای تهیه پوشک بچه از سوی دیگر باعث شد مردم شریف با سرمایه هنگفتی احساس حقارت کنند. کشور و ایجاد ناهنجاری های پنهان.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز این معضل را در تیتر رسانه ها منتشر کردند و جهانیان را متوجه بی کفایتی برخی مدیران ایران اسلامی در بدبین ساختن مردم و مسلمانان به اصل کردند. از حکومت».

عالمی گفت: مردم غرب کشور با حمایت رژیم استکباری و رژیم صهیونیستی عملیات روانی گسترده ای را برای نزدیک شدن به اهداف شوم خود آغاز کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: اما دشمنان داخلی و منافقین نمی دانستند که ایرانیان از کمبود یا فراوانی مرغ انقلاب را دریافت نکردند تا بنشینند و اجازه دهند بیگانگان بر ذهن خود مسلط شوند.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: اجناس اصلی که چند سالی در گمرک دفن شده بود و به وسیله ای برای جمع آوری ثروت برای کسانی که خدا را نشناسند، در اسرع وقت آزاد شده و به کمک قضایی

عالمی گفت: زمانی که حکومت با انقلاب هدایت شود مردم در آرامش خواهند بود و نظام مقدس اسلامی به رسالت خطیر جهانی خود ادامه خواهد داد و خون شهدای عزیز پایمال نخواهد شد.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و مبارزه با فساد وارد میدان شده است و به یاری خداوند مردم مقاوم ایران در زندگی مادی و معنوی بدون دغدغه پیش خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید