عملکرد این پرسپولیسی نظر امیر گله نویی را به خود جلب کرد

عملکرد این پرسپولیسی نظر امیر گله نویی را به خود جلب کرد

پیشکسوتان فوتبال ایران امروز در آستانه سال نو با حضور در مرکز نگهداری از معلولین تهران در تعطیلات ویژه نوروز شرکت کردند. یکی از ویژه های این مراسم امیر گله نوی سرمربی گل گهر بود که دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در خصوص این مراسم گفت: پیشاپیش نوروز باستانی را تبریک می گویم. افرادی که این کارها را انجام می دهند خاص و بهشتی هستند و من از آنها تشکر می کنم. ما وظیفه خود می دانستیم که در این مراسم شرکت کنیم، از شما بابت پوشش خبری متشکرم. این بچه ها پاک هستند و خداوند هر چه از خدا می خواهند انجام می دهد و کسانی که برای این عزیزان قدم برمی دارند، خداوند خیر دنیا و آخرتشان را نصیبشان کند. ما خیلی وقت است که این کارها را انجام می دهیم و وظیفه ماست. امیدوارم به جایی بروم که مردم و کشور ایران آرام باشند. هیچ نگرانی و مشکل اقتصادی ندارید. بارها گفته ام که نزدیک عید نوروز است و مردم دغدغه اقتصادی دارند. کسانی که خیریه هستند و وضعیت مالی خوبی دارند باید به اقشار آسیب پذیر کمک کنند.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص دیدار مقابل کره و شرایط فعلی تیم ایران گفت: به تیم ملی برای صعودش تبریک می گویم. در شرایط سختی قرار داشتیم که خدا کمکمان کرد و به بهترین شکل صعود کردیم. به نظر من بازی ایران و کره شبیه دربی است. او همیشه حساس است و کاری به میز ندارد. یادم هست یک سال مقدماتی جام ملت ها بود و هر دو تیم صعود کردند اما در تهران دو بر صفر بردیم. این بازی همچنین برای لیدر تیم است و علاوه بر اینکه رهبر تیم است معتبر نیز می باشد. امیدوارم بچه ها با دست پر از این بازی خارج شوند. معتقدم ما ایرانی ها می توانیم جزو بیست تیم برتر دنیا باشیم اما مشکلات بزرگی داریم. اولاً این زمینه و بستر هنر و صنعت و ورزش نیست. ما به راحتی می توانیم در همه چیز در بین بیست نفر برتر جهان باشیم. چون ایرانی ها هوش و استعداد بالایی دارند اما زمین آماده نیست. پس از این دیدار باید به فکر صعود به مرحله بعدی جام جهانی باشیم.

وی به روزی که از او خواسته شد برای سرمربیگری تیم ملی برنامه ریزی کند، گفت: روزی که برنامه هایم را در اصفهان به اقوامم دادم، قبل از آمدن اسکوچیچ گفتم به فکر صعود نباشید و این تیم ملی به راحتی می تواند صعود کند. به مرحله بعد بروید، من معتقدم در هر گروه باید به فکر مرحله بعد باشیم، اما باید زمینه را آماده کرد؛ یعنی شرایط برای تدارکات و بازی های تدارکاتی با ذهنیت خوبی همراه است که ملت دارد. همیشه پشت تیم می ایستادند و بحث این است که انوری ها (مسئولان) کار نکردند و اگر هم کار کردند دنبال تبلیغات خودشان بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ باید برای جام جهانی در تیم ملی بماند، گفت: مسئولان باید تصمیم بگیرند اما آقای اسکوچیچ نیز توانایی های خود را نشان داده و نباید از آنها غافل شویم. او در بدترین شرایط تیم را برد و در بهترین شرایط تاریخ صعودمان قطعی شد. ما یکی از تیم هایی هستیم که خیلی سریع صعود کردیم. بحث فنی یک بخش است، اما برای کودکان مهمتر است که آرام باشند. باید با آرامش کامل وارد مسابقات شویم. کار مهم تری در پیش داریم.

کالا نویی درباره عملکرد طارمی گفت: وقتی بیدار می شوم بازی های او را تماشا می کنم. آقای طارمی و دیگران باعث افتخار فوتبال ما شده اند. طارمی نماد این بزرگان ورزش ماست. وقتی به انوار آب بروید، می بینید که نخبگان ما در آنجا چه کار می کنند. من معتقدم طارمی توانایی ها و شایستگی های بیشتری از آن دارد و می تواند در تیم های بزرگتر از پورتو بازی کند. او حتی می تواند توانایی های خود را در تیمی مانند بارسلونا نشان دهد.

امیر گله نوی در پاسخ به سوالاتی درباره دربی پیشرو، اختلاف منصوریان و مجیدی و همچنین وضعیت گل گهر، تنها پاسخ داد: این فضا را رها نکنیم!

دیدگاهتان را بنویسید