عملکرد درخشان بانک رفاه کارکاران در پرداخت وام قرض الحسنه

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی از اعطای بیش از 159 هزار فقره وام به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به مبلغ 19 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در راستای رفاه حال آن عزیزان پرداخت کرد. این تسهیلات و دریافت کمک های آنها کاملا آفلاین است.

وی افزود: این تسهیلات در قالب همکاری مشترک سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و کانون عالی بازنشستگان پرداخت می شود.

دکتر اسماعیل لالقانی به عملکرد بانک رفاه در زمینه پرداخت وام ازدواج و تهیه جهیزیه اشاره کرد و گفت: بانک رفاه در این بخش از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 34 هزار وام به مبلغ بیش از 46 هزار میلیارد ارائه کرده است. ریال.” به زوج های متقاضی پرداخت شده است. این تسهیلات با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و به منظور تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن پرداخت می شود. .

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به اعطای تسهیلات وام این بانک برای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: در این بخش از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 22 هزار میلیارد ریال توسط این بانک پرداخت شده است. که حدود 5 هزار فقره از این تسهیلات، بیش از 4 هزار میلیارد ریال برای متقاضیان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، حدود 13 هزار فقره به مبلغ حدود 11 هزار میلیارد ریال به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است. و بیش از 12 هزار فقره به ارزش حدود 7 هزار میلیارد ریال به متقاضیان کار بومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.

دکتر لالقانی در پایان تصریح کرد: اقدامات بانک رفاه کارگران به عنوان بزرگترین بانک اجتماعی کشور در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ایفای نقش موثر در حوزه اجتماعی انجام می شود. مسئولیت ها

دیدگاهتان را بنویسید