عملکرد ضعیف حامد لاک و عصبانیت یحیی; روایتی جدید از اختلاف بر سر پرسپولیس

عملکرد ضعیف حامد لاک و عصبانیت یحیی;  روایتی جدید از اختلاف بر سر پرسپولیس

یحیی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الومومینیج گفت: تصمیمی که مقابل بخت گرفتم برای این بود که بیشتر و بیشتر به مشکلات فوتبالی و فنی خود فکر کند و قبول کرد که دروازه بان اول تیمش نخواهد داشت. تمرکز عالی

روزنامه گل امروز در گزارشی مدعی شده است که حامد لک و داوود فنایی مدت هاست که با هم مشکل دارند به طوری که حتی در تمرینات با هم صحبت نمی کنند و یکی از دلایل اصلی سقوط حامد لک است.

این روزنامه همچنین در بخشی دیگر از گزارش خود دلیل اصلی برکناری لاک را عمیق شدن اختلافات او و فنایی عنوان می کند. سرمربی پرسپولیس به نوعی برای شانس بازگشت به تمرین شرط گذاشت تا از فنایی عذرخواهی کند و او را از دلش بیرون کند. به اندازه کافی عجیب، لک دو بار برای عذرخواهی جلو رفت، اما هر بار با ضربه مهلکی مواجه شد و دفع شد.

حالا گفته می شود در حالی که لک قرارداد خود را برای فصل آینده تمدید کرده، فنایی به یحیی گل محمدی گفته است که پرسپولیس فصل آینده یا جایگزین او می شود یا حامد لک و دیگر نمی خواهد با این دروازه بان کار کند.

حکایت دیگری درباره این دروازه بان عصبانی در حالی است که یحیی اعلام کرد بخت پس از بازی با آلومینیوم به تمرینات بازمی گردد اما انتشار عکس او در دیدار مقابل آلومینیوم گویا باعث شد سرمربی پرسپولیس در تصمیم خود تجدید نظر کند.

شنیده ها حاکی از آن است که روز گذشته یحیی با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دیدار کرده و به او گفته است که قصد ندارد حامد لک را ببخشد و او را به تمرینات بازگرداند و او را به باشگاه سپرده است.

امروز خبری منتشر شد که لاک راهی ترکیه شده تا چند روزی از زمین فوتبال جران و حومه آن دور بماند.

باید دید با از سرگیری تمرینات پرسپولیس این دروازه بان به جمع سرخ پوشان بازمی گردد یا یحیی بر تصمیم خود برای اخراج این دروازه بان پافشاری می کند.

منبع: گل

دیدگاهتان را بنویسید