عملکرد ضعیف مدافع صریح پرسپولیس ادعای یحیی را ثابت کرد

عملکرد ضعیف مدافع صریح پرسپولیس ادعای یحیی را ثابت کرد

یکی از نکات جالب بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم که با باخت قرمزها همراه بود در کنار عملکرد ضعیف پرسپولیسی ها، تعویض های عجیب و بی نتیجه یحیی گل محمدی بود.

یکی از تعویض های پرسپولیس در این دیدار ورود علیرضا ابراهیمی در دقیقه 88 بود. بازیکنی که این فصل به پرسپولیس آمده بود در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از شروع فصل جدید و بازی با فولاد به نیمکت نشینی اعتراض کرد و حواشی زیادی ایجاد کرد. همین مشکل باعث شد تا یحیی گل محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد حذف کند.

ابراهیمی پس از چند جلسه غیبت در تمرین عذرخواهی کرد و موفق شد مجوز تمرین را بگیرد اما یحیی گل محمدی با یک حرکت خوب نام این بازیکن پرحاشیه را از لیست دیدار مقابل نساجی حذف کرد تا مدافع تیمش تنبیه شود.

اما پس از عذرخواهی این بازیکن از کادر فنی و بازگشت به تمرینات، یحیی به این بازیکن اجازه سفر به اراک را داد و ابراهیمی نیز در لیست دیدار مقابل آلومینیوم قرار گرفت و دقایقی بازی کرد.

نکته عجیب این بود که ابراهیمی که ذاتاً هافبک است به عنوان مهاجم وارد زمین شد و در خط حمله بازی کرد. یحیی با این تغییر قصد داشت در پاس های بلند و ضربه سر این بازیکن گلزنی کند اما تغییر مدافع جنجالی پرسپولیس نتوانست مانع از شکست این تیم شود.

اما در دیدار مقابل گهر گهر که تیم سابق ابراهیمی بود، یحیی تصمیم گرفت با 3 مدافع میانی تیمش را به چالش بکشد و به همین دلیل ابراهیمی برای اولین بار فرصت بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا کرد.

ابراهیمی در این دیدار عملکرد تقریبا ضعیفی داشت و تیمش از یک گل هم بی تقصیر نبود. همین مشکل باعث شد محمدی در بین دو نیمه بازی گل گهر را جایگزین این بازیکن کند و سیستم را تغییر دهد. چیزی که نشان می دهد این است که یحیی از عملکرد ابراهیمی رضایت کافی نداشته است.

عجیب است که این بازیکن مدعی بود باید در پرسپولیس به عنوان یک دوست فیکس بازی کند و کیفیت فنی خود را بالاتر از سایر مدافعان پرسپولیس می دانست اما در عمل چیزی که ما دیدیم کاملا متفاوت بود و یحیی با وجود اشتباهاتی که در تیم پرسپولیس انجام می دهد. حرف دومی در مورد این مدافع جنجالی کاملاً درست بود.

به نظر می رسد ابراهیمی برای اثبات ادعای بزرگش برای یک بازی فیکس و اثبات خودش به کادر فنی و هواداران پرسپولیس باید خیلی بیشتر تلاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید