عملکرد غیرمنتظره قشقایی وزنه برداری قهرمانی جهان با مقام شانزدهم


ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916793

ملی پوش وزنه بردار ایران در رقابت های جهانی 2022 در دسته 67 کیلوگرم در رده شانزدهم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رقابت های گروه A وزن 67 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان مردان در کلمبیا برگزار شد و نماینده ایران جایگاه خود را در جهان شناخت. حافظ قشقایی ملی پوش ایران شب گذشته در گروه B وزنه زد و رکورد 126 در یک ضرب، 265 در دوضرب و مجموع 391 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.

قبل از شروع مسابقات جهانی گفته می شد قشقایی در دوضرب می خواهد مدال بگیرد اما از شش حرکت تنها دو حرکت درست انجام داد و عملکرد خوبی از خود نشان نداد. وزنه بردار ایرانی در رقابت های جهانی 2022 کلمبیا در دسته 67 کیلوگرم در نهایت در رده شانزدهم قرار گرفت.

10 وزنه بردار در گروه B و 11 وزنه بردار در گروه A به رقابت پرداختند که وزنه بردار ازبکستان از گروه A کنار رفت. قشقایی در یک ضرب با رکورد 126 کیلوگرم در رده نوزدهم و در دوضرب با 265 کیلوگرم در رده یازدهم قرار گرفت.

همچنین در حاشیه مسابقات؛ بهداد سلیمی سرپرست نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کلمبیا امروز در سالن مسابقات حضور یافت. آنچه جالب توجه بود دیدار بهداد سلیمی و لاشا طلاهادزه گرجستانی در سالن مسابقات بود که هر دو طرف با هم در آغوش گرفتند و تشویق کردند. پس از این اتفاق تماشاگران حاضر در سالن با بهداد سلیمی و طلاهازه عکس یادگاری گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید