عملکرد مدیرکل جدید ارشاد یزد بر اساس مفاد حکم انتصاب وی رصد و ارزیابی می شود.


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814312

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد:

هاشمی گفت: انتصاب و قرارداد این وزارتخانه با مدیرکل جدید فرهنگ اسلامی و رهبری استانداری یزد در قالب یازده بند در حکم انتصاب وی آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم معارفه و معارفه مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استان یزد با بیان این بیانیه گفت: وی گفت: «امید و امید به داده‌ها از جوانان می‌آید، اگرچه این انکار دیگران نیست، اما جوانان ذاتاً امیدوارتر و حیاتی‌تر هستند».

هاشمی افزود: دولت مردمی از همان ابتدا بر اساس بیانیه گام دوم سعی کرده این موضوع را هم در برنامه ها و هم در انتصابات خود لحاظ کند و اگر در استان با نیروی جوان انقلابی کار کنیم. که می تواند وزن کند و کار کند “ما مطمئناً به او اعتماد خواهیم کرد تا با سرعت بیشتری به جلو حرکت کند.

وی ادامه داد: یکی از استان هایی که این اتفاق افتاد و به گزینه جوان، انقلابی و مورد اعتماد برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیدیم، استان یزد بود، هرچند افراد عزیز و نخبه ای برای این سمت انتخاب شدند، اما واقعاً این بود. مشکلی که باعث شد آقای عابدی را در کنار توانایی های مدیریتی و موقعیت های انقلابی انتخاب کنیم، بحث جوانی ایشان بود.

هاشمی بیان کرد: خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خانواده ای اصیل است و نهادهای متعددی از جمله کتابخانه ها، حج و عبادت، خیرین و خیرین، کانون مساجد و سازمان فرهنگ و ارتباطات از اعضای این خانواده هستند. استان ها باید از اعضای خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد بهره مند می شدند که بر انتخاب آقای عابدی نیز تأثیر گذاشت.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بند یازده گانه حکم انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: .

هاشمی گفت: سرمایه های انسانی در یزد عجیب و مثال زدنی است و با وجود اینکه اینجا کویر است اما امام حق نخبه ای است که امروز در بزرگان این استان و در جوانان یزد دیده می شود، بنابراین در موضوعی مانند فیلم. تولید و فیلم کوتاه یزد درخشان به نمایش درآمد.

وی در پایان گفت: آنچه این سرمایه را در حرکت نگه می دارد تعامل خوب، احترام و تکریم است، وظیفه ای که امیدواریم مدیر عامل جدید به این مسائل رسیدگی کند و زمانی که بتوان نتیجه آن را زمانی مثمر ثمر دانست که مدیر می خواست از آن عبور کند. کلید از اتاقش به مدیر بعدی او یک لایه سرمایه انسانی را به لایه های قبلی اضافه کرد، در غیر این صورت در هر دوره ای که هر مدیری می آید همه برنامه ها و عملکردها انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید