عملیات تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820397

در پی عملیات موفقیت آمیز یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو، جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد که دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابل یک جوان فلسطینی به شدت شکست خورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنبش حزب الله لبنان امروز (جمعه) بیانیه ای درباره عملیات استشهادی در قلب تل آویو صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، حزب الله گفت: مجدداً مقاومت فلسطین قدرت ایستادگی در مقابل [رژیم] اشغالگر و پاسخ به جنایات بعدی این را ثابت کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است: این عملیات قهرمانانه در تل آویو، ضعف رژیم صهیونیستی، شکنندگی آن، سردرگمی و سردرگمی دستگاه های نظامی و امنیتی این رژیم را آشکار کرد.

این جنبش می افزاید: «خدمات [امنیتی] رژیم در مقابل مجاهدین فلسطینی به شدت شکست خورد. حزب الله قهرمانی مردم فلسطین و گروه های مقاومت آنها را می ستاید و از مردم آزاده جهان می خواهد که در کنار مردم فلسطین بایستند و به هر نحو ممکن از آنها حمایت کنند.

در این بیانیه آمده است: توالی عملیات ویژه و موفقیت آمیز نشان می دهد که مردم فلسطین مصمم به ادامه مبارزه هستند. عزم مردم فلسطین قویتر از اراده اشغالگران است. ملت فلسطین مصمم است به این راه برای رهایی کامل ادامه دهد [خاک] – فلسطین متقاعد شده است.

منابع فلسطینی شب گذشته از انجام موفقیت آمیز عملیات استشهادی در خیابان دسگنوف یکی از بزرگترین خیابان های تل آویو خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه ها، در این عملیات 9 صهیونیست مجروح و دو نفر دیگر کشته شدند.

عامل این جنایت که یک فلسطینی 29 ساله به نام رعد فاتی حازم اهل اردوگاه جنین بود، صبح امروز پس از ساعت ها آزار و اذیت توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله کشته شد.

این چهارمین عملیات استشهادی در فلسطین اشغالی در هفته گذشته است. منابع یهودی پس از این عملیات اعلام کردند که نیروهای اسرائیلی در حالت آماده باش بوده و برخی از خیابان ها را بسته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید