عنایتی: به خاطر گل محمدی و پیروانش خودم را کنترل کردم

رضا عنایتی پس از تساوی 2 بر 2 هواداران مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود. در نیمه اول گل خوبی زدیم اما برتری خود را از دست دادیم. با امکاناتی که در اختیار داشتیم خوب بازی کردیم. انتظار داشتیم بازی بسیار بسیار سختی داشته باشیم.

وی ادامه داد: 10 دقیقه ابتدایی بازی را به طور کامل از دست دادیم زیرا جو ورزشگاه آزادی چند بازیکن را گرفته بود اما به مرور زمان توانستیم به شرایط خود برگردیم و اتفاقاتی که باید در زمین می افتاد را کنترل کنیم.

عنایتی گفت: دیدید که تیم هوادار تا دقیقه 92 در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس پیشی گرفت و این نشان می دهد که کار بزرگی انجام داده است. من به طور خاص به هر دو تیم می گویم خسته نباشید و از بازیکنان خود خسته نباشید. اگر کمی اعتماد به نفس داشتیم، مطمئناً می توانستیم امتیازهای خیلی بیشتری در مسابقات قبلی کسب کنیم که در مورد آن صحبت نمی کنم. خدای نکرده به اعتماد به نفس لازم برسیم و از فرصت ها بهتر استفاده کنیم.

وی در مورد تغییر اولیه تیمش و جایگزینی پیمان میری به جای روحل بهاگری و چالش اولیه در بازی بیان کرد: دوستان به من گفتند که نمی توانیم در طول بازی از آن استفاده کنیم و البته باید بپرسم چون این کار را نمی کنم. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم روحلا در زمان گرم کردن مشکل و درد داشت، حرکتی داشتیم، اما قانون به ما گفته شد که او نمی تواند بازی کند. من چیز زیادی در مورد آن نمی دانم، اما یک بازیکن مصدوم یا به دلایلی می خواهیم قبل از مسابقه او را عوض کنیم. دوستان گفتند بازیکن ما (روحلا باقری) می تواند روی نیمکت بنشیند، اما دوپینگ این را گفت و با یکی دو کامنت به ما گفتند که نمی دانیم چیست. در نهایت گفتند می تواند روی نیمکت بنشیند اما نتوانست بازی کند. من باید بروم بپرسم و اگر این نظر و مطلبی که دوستان گفتند صحت داشته باشد ما با آنها مخلصیم و اطاعت کرده ایم اما اگر اشتباه باشد پیگیر اتفاقات و گفته ها می شویم.

سرمربی هواداران در خصوص داوری گفت: نباید در مورد داوری صحبت می کردیم اما امروز شرایط خیلی بهتر از مسابقات قبلی ما بود و از داور تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. با این حال گاهی ممکن است با چند سوت کوچک در زمین ما فشار و استرس ایجاد شود اما داور امروز خیلی خوب بود. به دوستانی که روی نیمکت نشسته اند نیز توصیه می کنم که به برخی مسائل توجه بیشتری داشته باشند و مسئولیت صحبت را به عهده بگیرند. کسانی روی زمین بودند که کار را انجام نمی دادند، اما در دو سه صحنه با نیمکت ما صحبت کردند.

عنایتی با اشاره به برخورد برخی از افراد روی نیمکت پرسپولیس یادآور شد: می خواهم بگویم دوستان باید حد شما را بدانند و وقتی به ما احترام می گذارند باید به شما احترام بگذارند. آقای پیروانی و گل محمدی از زمانی که روی نیمکت پرسپولیس بودند من خیلی کنترل داشتم. همه باید حد و حدود خود را در این فوتبال بدانند. لازم نبود اینجا بیاییم تا 4-5 گل بزنیم و بریم. ما خیلی مصمم بودیم که امتیاز کسب کنیم و این اتفاق افتاد. با تنش ها و شرایط عجیب امتیاز و احترام کسب نکنید. من همیشه به نیمکت حریف احترام می گذارم و اجازه می دهم آنهایی که اندازه آنها هستند حرف خودشان را بزنند.

او در مورد چیزی که به نظر می رسد گل دوم برای هواداران باشد، گفت: بله، البته باید بررسی کنیم. فاصله من خیلی دور بود و اصلا ندیدم که توپ به سمت دروازه برود اما اگر این اتفاق بیفتد فکر می کنم حامد لاک توپ را دور زد که به بازیکن ما برخورد کرد. من این احساس را دارم چون هنوز صحنه را ندیده ام. در دو صحنه دیگر باید فیلم را بررسی کنیم و بعد صحبت کنیم. یکی صحنه گل اول بود و در گل دوم کرنر نشد اما داور کرنر گرفت. به هر حال این مشکلات در ذهن ما هم هست و باید برویم ببینیم اشتباه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید