عکس یکی از دوستان کنعانی در اتوبوس تیم ملی لو رفت

محمدحسین کنعانی زادگان در چهارم فروردین 1373 در بندرماهشهر به دنیا آمد. محمدحسین کنعانی زادگان در تیم الاهلی قطر و تیم ملی ایران بازی می کند. او برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران و تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی کرد.

عکس یکی از دوستان کنعانی در اتوبوس تیم ملی لو رفت
ماجرای کنعانیان خبرساز شد. اقدام غیرقانونی کنعانی ها از یک سو و استفاده از اتوبوس تیم ملی از سوی دیگر، کنعانی ها را در پرتگاه قرار داد.

حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت و باعث شرمساری شدید تیم ملی شد. برخی کارشناسان معتقدند حسین کنعانی زادگان در دام یک پرستو ورزشی افتاد و دختری که با او برنامه دوستانه داشت برای به حاشیه راندن تیم ملی به خدمت گرفته شد اما شاید این بی مسئولیتی کنعانی زادگان در قبال تیم ملی به خصوص در شرایط تاج نباشد. . چشم پوشی. بدون شک روابط شخصی بازیکنان به خودشان مربوط می شود، اما صوت منتشر شده نشان می دهد که در تیم ملی ایران چه مزاحمت هایی وجود دارد و این انگشت شمار نمونه خوبی است.

در حالی که روز گذشته محمدحسین کنعانی زادگان به عنوان تیم سال آسیا انتخاب شد، خبرهای بدی از او منتشر شد. انتشار فایل های صوتی عجیب محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی در آخرین اردوی تیم ملی حواشی جدیدی برای او به همراه داشت.

او در خلال گفتگوی خود به دنبال گرفتن عکس منشوری از یک دختر بود. سوابق منتشر شده نشان می دهد که وی بارها در مقاطع مختلف به دنبال تصاویر غیراخلاقی بوده است. تاکنون حداقل 4 رای از او منتشر شده است که تعدادی از آنها را سانسور خواهیم کرد.

در پی شایعات گسترده، گفته شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، وکیل مدافع مورد اختلاف را برای ارائه توضیحات به این نهاد احضار کرده است.

اتوبوسی وحشتناک برای تیم ملی؟

محمدحسین کنعانی زادگان در یکی از این صداها به دختر جوانی که گمان می‌رود یک شناگر ورزشی بوده، می‌گوید که برای تیم ملی در قرنطینه است. اما به دلیل دوستی او با راننده اتوبوس، ملی پوشان می توانند برای با هم بودن سوار اتوبوس شوند. در چنین شرایطی اگر ویروس تاج بین بازیکنان تیم ملی سرایت کند چه کسی می تواند مسئول آن باشد؟ آیا این سلامتی بازیکنان نیست؟

با توجه به اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی است. به نظر می رسد این رویداد در حدود 20 اکتبر یا 25 نوامبر باشد. تیم ملی این روزها به دیدار کره جنوبی و سوریه رفت.

دعوای اخلاقی علیه مدافعان خلق!

پیش از این رامین رضایان دیگر مدافع تیم ملی نیز با اختلاف مشابهی روبرو شده بود. او که یکی از آماده ترین بازیکنان ایران است، مدت هاست که به تیم ملی فوتبال دعوت نشده است. در بین اهالی فوتبال به طور غیررسمی گفته می شود که دلیل دعوت نشدن او فنی نبوده است.

حسین کنعانی زادگان

باید دید آیا کنعانی ها به سرنوشت مدافع قبلی دچار خواهند شد یا خیر. در صورت محرومیت کنعانی ها به احتمال زیاد جام جهانی را از دست خواهد داد.

از اخاذی گرفته تا بلع ورزشی

پس از این سوال تلخ برخی از هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این موضوع می تواند باج گیری از تیم ملی باشد. در هر صورت انتشار چنین صدایی برای تیم ملی که در مسیر صعود به جام جهانی قرار دارد خبر خوبی نیست. شاید روزی که به این نکته اشاره شد که سرپرست تیم ملی باید نام بزرگتری باشد، بهتر بود فدراسیون فوتبال تصمیم بهتری می گرفت.

مورد مشابه در هلند

در مورد مشابه بازیکنان هلندی تیم ملی زیر 19 سال، 5 بازیکن چند دختر جوان را به هتل خود آورده و قوانین قرنطینه تیم ملی زیر 19 سال هلند را زیر پا گذاشتند. در نتیجه اخراج شدند.

دیدگاهتان را بنویسید