عیادت سردار تنسیری از پدر شهید «علیرضا آرمات»


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913824

سردار طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید و عیادت از پدر شهید علیرضا آرمات گفت: شهدا چراغ هدایت و بصیرت امت هستند و باید از آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص را در عمل بیاموزیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به بررسی دقیق وصیت نامه شهدا و تأثیر آن در رشد و تعالی جامعه افزود: وصیت نامه بصیرتی شهید آرمات که در سن کمتر از بیست سالگی به رشته تحریر درآمده است. پر از تعابیر معنوی و حکیمانه که انگار جامعه امروز ما برای این وضعیت نوشته شده است.

سردار طنسیری والدین شهدا را سرمایه معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا سند امانت، عزت و عزت کشور هستند و امنیت امروز کشور ما مدیون ایثار شهداست. و جانبازان

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تفحص و عیادت از پدر گرامی شهید آرمات گفت: ما موظفیم با خانواده شهدا که نور چشمان ما هستند، به آنها سلام و عیادت کنیم و با ابراز ارادت و عشق به آنها ، از فضای معنوی. از این خانه های نور برای ادامه راه و زندگی خود استفاده کنیم و برای ما دعا کنیم تا بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: هرکس در هر مقام و مقامی باشد اگر می خواهد از خون شهدا دوری کند و عاقبت به خیر شود باید تلاش کند تا به وظیفه خود به درستی عمل کند.

دریادار طنسیری گفت: با خواست خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مشکلات اقتصادی به همت مسئولان حل خواهد شد. مردم استان، جوانان انقلابی و شرکت های دانش بنیان و در گام دوم انقلاب اسلامی، مردم شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند بود که حاصل خون شهدا، ایستادگی و مقاومت است. ملت قهرمان ایران اسلامی

سردار طنسیری برای پدر بزرگوار شهید آرمات آرزوی سلامتی و سلامتی کرد و گفت: ما به عنوان فرزند شما آماده انجام تک تک تکلیف و خواسته های شما با سربلندی هستیم.

در این دیدار خانواده شهید آرمات ضمن قدردانی و تشکر از حضور سردار طنسیری به دلیل حضور در منزل شهید، رو به وی کردند و گفتند: وقتی سربلندی شما را در ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می بینیم. تلویزیون، چگونه استکبار جهانی را تحقیر می کنید و از منافع و منابع سوء استفاده می کنید، جانانه از کشور عزیزمان دفاع می کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید