عیسی مسیح نماد مقاومت در برابر ستمگران است

ساعت: 23:50
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796699

رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به سران کشورهای مسیحی نوشت: حضرت عیسی (ع) مظهر مقاومت در برابر ستمگران و الهام‌بخش آزادی در مبارزه با سلطه‌جویان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی جداگانه به سران کشورهای مسیحی، میلاد با شکوه حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به آنان تبریک گفت و نوشت: امنیت و سرنوشت انسان ها به یکدیگر وابسته است.

متن پیام وی به شرح زیر است:

به نام خدا

میلاد فرخنده پیامبر استقامت و صلح حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را صمیمانه تبریک می گویم.

سالروز ولادت حضرت عیسی روحل (ع) بر ملت ایران عزیز و مبارک باد. و مورد احترام مسلمانان کمتر از مسیحیان نیست. او مظهر مقاومت در برابر ستمگران و الهام بخش آزادی در مبارزه با دیکتاتورها است. در قرآن بارها از این پیامبر بزرگ و مادر پاکش یاد شده است; شامل:

وست آز نسوز نعمت الله یا عیسی پسر مریم ازکر لیک ولدتک وست از علی مهدی وخلا واز فی لمتک مردم تکلم می کنند یدتک بروه کتاب مقدس والتوره والحکمه والنجیل (M-110)

به یاد بیاور وقتی که خداوند گفت: «عیسی پسر مریم، نعمت من را بر تو و مادرت به یاد بیاور، زمانی که به روح القدس تأیید کردم که در گهواره و میانسالی با مردم صحبت می کند، و هنگامی که کتاب به تو داده شد. حکمت و تورات. «و انجیل را آموختم… (مائده، 110)

رویدادهای جهانی، به ویژه مبارزه با همه گیری کووید، نشان داده است که امنیت و سرنوشت انسان به یکدیگر وابسته هستند. همکاری کشورها در این بحران به ویژه در زمینه واکسیناسیون در برابر بی میلی برخی دولت ها از ارسال مسائل کلان در حوزه بهداشت و درمان و تحریم به ملت ها، به وضوح نشان داده است که یک نظام شایسته بین المللی به شدت نیازمند عقلانیت است. ، عدالت و معنویت.

امیدوارم در سال جدید با تکیه بر فضایل اخلاقی ادیان ابراهیمی و در پرتو همت مشترک دولت‌ها، رنج و سختی از جهان رخت بربندد، پایداری و مقاومت ملت‌ها مثمر ثمر باشد و به فرموده انجیل و وعده مسیح، مشیت الهی، بندگان خدا بر زمین حکومت می کنند و بشریت را سعادت می بخشند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید