غایب بزرگ پرسپولیس در لیست جدید امیر گالنووی

غایب بزرگ پرسپولیس در لیست جدید امیر گالنووی

طبق اعلام امیر گالنووی سرمربی تیم ملی 24 بازیکن به مینی کمپ تیم ملی دعوت شدند. این در حالی است که پیگیری ها نشان می دهد نوراللهی در حال بهبودی از مصدومیتی است که چند ماهی است او را آزار می دهد و به همین دلیل ستاره شباب الاهلی تیم ملی را در تورنمنت کفا همراهی نخواهد کرد.

احمد نوراللهی که دومین فصل حضورش در الاهلی را به پایان رساند و پیش از این بازیکنی است که در جام جهانی 2022 قطر حضور داشته است، حالا با پایان یافتن قراردادش و جدایی ژاردیم از این تیم و احتمالا پیوستن به الریان، زمزمه هایی از او به گوش می رسد. حضور در الریان

به همه اینها اضافه کنید که بازگشت نورالهی به پرسپولیس در ماه های اخیر مطرح شده است، اما با توجه به اینکه این هافبک 30 ساله پیشنهادهای مالی قابل توجهی از باشگاه های قطری و اماراتی دارد، بعید است با شرایط فعلی در لیگ ایران بازی کند. پرداخت ریالی و سقف قرارداد. این مشکل در کنار حاشیه کم و تلاش چشمگیر این بازیکن برای موفقیت تیمش، هم پرسپولیس و هم باشگاه های بزرگ را بر آن داشته تا برای بازگرداندن او تلاش کنند. خلیج فارس از لیگ های عربستان و امارات در قطر و کشورهای دیگر می خواهید او را جذب و انتقال دهید. تمام تلاش خود را بکنید.

بنابراین باید دید احمد نورالهی در فصل آینده در کدام باشگاه به فعالیت خود ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید