غربالگری نامزدهای نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه به پایان می رسد


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855425

مدیرکل راه و شهرسازی تهران از اتمام 100 درصدی پالایش کاندیداهای مسکن ملی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل محبت خواه در برنامه زنده تلویزیونی نهضت ملی مسکن گفت: تعدادی از متقاضیان را مشخص کرده بودیم اما به دلیل نیاز به ثبت نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که نتوانستند دوباره ثبت نام خود را تکمیل کنند. این سامانه تا پایان اردیبهشت ماه برای ثبت نام در نهضت ملی مسکن باز بود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در حال حاضر بسته است، تصریح کرد: تا پایان خرداد ماه پالایش همه نامزدهای نهضت ملی مسکن نهایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دلیل کثرت نامزدهای نهضت ملی مسکن در استان را گفت: بسیاری از این تلفات به دلیل ثبت نام نادرست شهر درخواستی است. ایوانکی و همچنین شهرستان های رباط کریم و پاکدشت می توانند ثبت نام کنند اما مردم تهران در شهرستان های شمال شرق استان برای عضویت در نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

محبت خواه با تاکید بر اینکه امسال قطعا شاهد تحویل کلید تعدادی از واحدها خواهیم بود، بر امکان ثبت نام مجدد تاکید کرد: موظف هستیم برای همه ثبت نام کنندگان زمین تهیه کنیم اما امسال حرکت ملی دوباره ثبت می شود اما زمان اعلام نشده است

وی در خصوص مشکلات سامانه ملی مسکن و عدم امکان ویرایش اطلاعات گفت: در صورتی که متقاضیان نمی توانند مشکلات خود را در سامانه حل کنند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان مراجعه کنند. کسانی که برای تغییر شهر درخواستی پیامک دریافت کرده اند، در صورتی که تا پایان اردیبهشت برای شهر مورد نظر اقدام کنند، درخواست آنها ثبت می شود، در غیر این صورت دیگر امکان ویرایش شهر درخواستی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید