غربی ها بدانند ایران دم شیر است/ غربی ها موتور محرکه اغتشاشات بودند


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906203

علی علیزاده با تاکید بر اینکه غربی ها بدانند ایران دم شیر است و با دم شیر بازی نکنند، گفت: غربی ها موتور محرک ناآرامی های اخیر بودند. رسماً وارد عمل شدند و تحریم هایی را در این زمینه اعمال کردند که نتیجه آن مشخص خواهد شد.

علی علیزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با رجوع به دخالت غرب در امور داخلی ایران وی تاکید کرد: غربی ها بدانند ایران دم شیر است و با دم شیر بازی نکنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر با بیان اینکه اینطور نخواهد بود که غربی ها همیشه در ایران هر کاری می خواهند انجام دهند و ایران پاسخی به آنها نخواهد داد، گفت: برای جلوگیری از این مشکل برنامه ریزی شده است. آنها در امور ایران دخالت کنند. ایران متاسف است که این برنامه ها به موقع در سطح بین المللی اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: غربی ها موتور محرکه اغتشاشات اخیر بودند. رسماً وارد عمل شدند و تحریم هایی را در این زمینه اعمال کردند که نتیجه آن مشخص خواهد شد.

غرب باید سیاست خود را در قبال ایران قدرتمند تغییر دهد

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: غربی ها باید سیاست خود را در قبال ایران قدرتمند و مقتدر تغییر دهند.

لازم به ذکر است که اغتشاشات و اغتشاشات اخیر در ایران که به بهانه درگذشت مهسا امینی رخ داد، با دخالت تعدادی از کشورهای غربی و آمریکا همراه بود و رسانه های فارسی زبان لندن نیز دست به دامن زدند. شعله های این شورش ها این در حالی است که شاهد اظهارات مداخله جویانه مقامات انگلیسی بوده و تحریم هایی را نیز در این زمینه اعمال کرده اند.

مطابق با؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که واشنگتن در امور داخلی ایران مداخله می کند و به دنبال فرار از مذاکرات درباره برنامه هسته ای است.

سردار سلامی نیز چندی پیش در این باره گفت: در اغتشاشات اخیر که فریادهای مذهبی بر اغتشاشات غالب شد، آمریکا، آل سعود، فرانسه، آلمان و انگلیس از فرصت استفاده کردند و خواستند تنفس مصنوعی بدهند که نشد و باز هم شکست خوردند. آشکار باقی ماند.

فرمانده کل سپاه به بدخواهان ملت ایران هشدار داد و تاکید کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید