غربی ها قابل اعتماد نیستند/ برای شکست توطئه های دشمن باید به سلاح ایمان و صبر مسلح باشیم

ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789280

جهانبهسی گفت: در ذات آمریکا دشمنی با اسلام ناب محمدی هیجان انگیز است و برای ایستادگی و شکست توطئه های دشمن باید به سلاح های پولادین ایمان و صبر مسلح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهانبهسی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ اظهار کرد: یکی از مواردی که گاها مورد غفلت سیاسیون قرار می گیرد، بی اعتمادی به دشمن است.

جهانباشی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال استقلال و مخالفت با سلطه است و غرب به دنبال این است که کشور مستقلی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا از سیاستمدارانی حمایت می کند که غرب را نوکر می بینند و اگر این خلاف باشد و منافع غرب تامین نشود، آمریکا آنها را برکنار می کند.

جهانبهسی گفت: هدف غرب سلطه است و نمی خواهد هیچ کشوری با زورگویی آنها مخالفت کند و بتواند منافع خود را در کشورهای تحت سلطه خود دنبال کند.

وی گفت: مردم غربی برای حقوق بشر کشورهای دیگر ارزشی قائل نیستند و حقوق بشر در سیاست غرب یعنی تامین منافع غرب است.

وی افزود: آمریکایی ها با آموزش و تهیه سلاح و تجهیزات داعش را ایجاد کردند و بعد برای فریب افکار عمومی می گویند ما با داعش می جنگیم.

جهانبهسی با اشاره به اینکه غربی ها غیرقابل اعتماد هستند، خاطرنشان کرد: غربی ها در امور کشورهای دیگر دخالت می کنند و در این مورد قطعنامه صادر می کنند، در حالی که در کشور خودشان هم همین مشکل پیش می آید و آن را نادیده می گیرند.

این کارشناس سیاسی گفت: یکی از آسیب های جدی در کشور ما بی توجهی و اعتماد به غرب است. عده ای بدون توجه به اهداف دشمن وارد عمل شدند.

وی افزود: دشمن در بسیاری از موارد سعی کرده است با استفاده از روش های مختلف ما را از مشکلات اصلی دور کند و با مشکلات جزئی مقابله کند. با ایجاد اختلافات کوچک در کشور و دامن زدن به آن، مشکلات اصلی را نادیده بگیریم.

جهانباشی گفت: متأسفانه برخی از سیاستمداران ما در گذشته به منویات امام (ره) و رهبری بی اعتنا بوده اند. امام خمینی (ره) با بیان اینکه لحظه ای حواسمان به دشمنان نباشد. آنها خطاب به ملت و مسئولان ایران گفتند: چه در جنگ و چه در صلح، بزرگترین ساده سازی این است که تصور کنیم آدمخواران از ما و اسلام گران قیمت دست کشیده اند.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: در ذات آمریکا دشمنی با اسلام ناب محمدی هیجان انگیز است و برای ایستادگی و شکست توطئه های دشمن باید به سلاح پولادین ایمان و صبر مسلح باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید