غربی ها 40 سال است به بهانه های مختلف به کشور فشار می آورند/ پاسخ ما به بیگانگان باید هوشمندانه باشد.


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905030

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غربی ها به ویژه آمریکا 40 سال است که به بهانه های مختلف کشور را تحت فشار قرار داده و شدیدترین تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده اند. مشکلات داخلی ایران

عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی با اشاره به دخالت غرب در امور داخلی ایران گفت: غربی ها به ویژه آمریکا 40 سال است که به بهانه های مختلف کشور را تحت فشار قرار داده اند و با تمرکز بر مسائل داخلی ایران شدیدترین تحریم ها از جمله را اعمال کرده اند. تحریم مواد مخدر علیه جمهوری اسلامی ایران، اقداماتی است که حقوق مردم را تضییع کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پاسخ ما به بیگانگان باید بسیار هوشمندانه باشد، گفت: بهترین پاسخ ما به بیگانگان که تاثیر درازمدت دارد، تلاش برای یک کشور موثر، گسستن زنجیر وابستگی و آشکار ساختن ظرفیت ملت برای مشارکت است. صحنه سازی کشور و تکیه بر توان و ظرفیت ملی مردم.

نماینده مردم مشکین شهر در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش برای حکومت داری موثر و تکیه بر توان و ظرفیت ملی مردم از اساسی ترین و موثرترین روش های مقابله با غرب است و البته در برخی موارد دیپلماسی نیز می تواند موفق شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید به مداخله غرب در امور داخلی ایران پاسخ قاطع داد و آنها را تحریم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید