غرغر سلیمانی؛ استکبار جدید/ بن بست با موشک عین الاسد نشان از ناکارآمدی گنبد آهنین آمریکا دارد.

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798674

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه گفت;

دوست سلیمانی و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه می‌گوید: گنبد آهنین نامیده می‌شود و تا خروج ننگین آمریکا از منطقه و مجازات مسئولین شهادت شهیدان از انتقام سنگین دست برنخواهیم داشت. حاج قاسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان دو سال پیش، در چنین روزهایی، پس از حمله ناجوانمردانه آمریکایی ها به سرکردگان جبهه مقاومت و شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یارانشان در فرودگاه بغداد، در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. بزرگترین پایگاه آمریکایی در عراق، عین الاسد مورد اصابت موشک قرار گرفت.

حمله موشکی ایران به این دولت متخاصم به گونه ای بود که نه تنها موفق به رهگیری موشک های ایرانی نشدند، بلکه به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه، حتی یک گلوله هم شلیک نکردند.

موشک باران عین الاسد اولین حمله رسمی کشور به یک پایگاه آمریکایی از زمان جنگ جهانی دوم بود، عملیاتی به نام عملیات شهید سلیمانی که نشان داد؛ ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد استکبار جهانی آن را تهدید کند و سپس سکوت کند.

درباره سقوط آمریکا در عین الاسد با «سردار رحیم نوعی ابتکار» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه که در حال مبارزه با حج است. قاسم در سوریه نزدیک به 6 سال در برابر تروریست های تکفیری. او گفت و گوی صمیمی داشت که در ادامه می خوانیم. اگرچه حنجره اش از اثرات شیمیایی جنگ آسیب دیده بود، اما صحبت از حاج قاسم برای نسل جدید شیرین تر بود.

قدرت نمایی حاج قاسم آمریکا را به بن بست کشاند

دوستت دارمپیامدهای ترور حاج قاسم برای آمریکا چه بود؟

سردار نوعی عمل است: آمریکا به عنوان یک ابرقدرت در رفتار، حضور، سلطه، اقتدار و قدرت سردار سلیمانی به بن بست رسیده بود، ناتوان و ناکارآمد بود و نگاه شومی داشت که چاره ای جز ارتکاب یک اقدام تروریستی دولتی نداشت. تلاش یک دولت متخاصم برای ترور یک دیپلمات در کشوری دیگر برخلاف قوانین بین‌المللی، جنایی و در قالب تروریسم دولتی بود.

شهید سلیمانی هزاران برابر حاج قاسم قدرتمندتر بود/ آمریکا دیروز با یک سلیمانی درگیر شد و امروز با هزاران سلیمانی

حاج قاسم در تمام عمر خود نیرویی در منطقه غرب آسیا بود و در منطقه مقاومت برای حفظ امنیت فوق راهبردی اطراف جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد و در تمام نقاط حضور خود با حضور خود دشمن را به ستوه آورد. روح، ادبیات و ارتباطات.

همه تحلیل گران و نظریه پردازان جهان بر این باورند که امروز شهید سلیمانی هزاران برابر قاسم سلیمانی قدرتمندتر است و خود غربی ها نیز دریافته اند که دیروز با قاسم سلیمانی در منطقه غرب آسیا درگیر بودند و امروز مجبور به مبارزه با همه هستند. در سراسر جهان. شهید سلیمانی باید درگیر شود و این نشان دهنده آشفتگی شهادت سردار سلیمانی در جهان است.

موشک باران عین الاسد اولین مرحله انتقام سخت بود

دوستت دارم: انتقام خون سردار چه باید باشد تا دل مردم آزادیخواه آرام شود؟

سردار، یک نوع عمل: انتقام ما از دولت تروریستی آمریکا در سه مرحله صورت گرفته یا در حال انجام است. اولین کاری که باید می کردیم این بود که تیرها را بزنیم و آن سیلی حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به عین الاسد بود که دنیای ظلم را به زانو درآورد.

عین الاسد دورترین پایگاه از ایران اسلامی از نظر پایگاه بود، در حالی که 10 تا 15 پایگاه دیگر آمریکا از نظر مسافت و عمق برای رسیدن به آن پایگاه وجود داشت، اما دلیرمردان این نظام دورترین پایگاه را از این پایگاه انتخاب کردند. ایالات متحده به این می گوید که دولت تروریست باید بگوید، ما گفتیم و بزن، شما نگفتید ضربه بزنید.

موشک باران اسد ناکارآمدی سیستم دفاع هوایی گنبد آهنین آمریکا را نشان می دهد

در واقع، نیروهای قدرتمند اسلامی در ایران به دورافتاده ترین پایگاه آمریکا در عراق موشک شلیک کردند، در حالی که دولت جنایتکار ادعا می کرد که یک سیستم دفاع هوایی گنبد آهنین در پایگاه های نزدیک به ایران دارد که می تواند موشک های ایران را ناکارآمد کند. اما ما ثابت کرده ایم که سامانه موسوم به گنبد آهنین هیچ تاثیری بر موشک های ایران نقطه به نقطه ندارد.

آمریکا مردگان خود را از ویرانه های عین الاسد پنهان کرد

عین الاسد توسط موشک های داعش ویران شد و آمریکایی ها گفتند که هیچ کس مورد اصابت قرار نگرفت تا اینکه بعداً مرگ پنهان خود را به عنوان آسیب مغزی در جهان معرفی کردند. اما این فقط یک سیلی بود.

خروج کامل آمریکا از منطقه، مرحله دوم انتقام سخت

دوستت دارم: مرحله دوم انتقام سخت چیست؟

سردار یک عمل است: سیلی بعدی ایران اسلامی به تروریست های آمریکایی که مرحله دوم انتقام سخت خواهد بود همان چیزی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و آن خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه است که می تواند مرحله دیگری باشد. در خونریزی ما.سلیمانی و تا کنون بخشی از این مرحله انجام شده است.همانطور که می بینیم آمریکا جنایتکار چگونه پس از صرف میلیاردها دلار به طرز مفتضحانه و تحقیرآمیزی از افغانستان فرار کرد.

در سوریه نیز وضعیت به همین منوال است، زیرا در این کشور پس از شهادت حاج قاسم، تعداد نیروهای آمریکایی امروز به یک بیستم رسیده است، یعنی پایگاه هایی که 4000 سرباز داشتند، اکنون 40 سرباز دارند و باید کاملاً سوریه را ترک کنند. به زودی.

امروز جهان فاقد آمریکای تروریست و متحدانش است

در عراق علاوه بر القدر، آمریکا حداقل 8 پایگاه نظامی مختلف داشت که یکی از آنها عین الاسد بود و امروز می بینیم که این دولت جنایتکار فقط در القدر نیرو جمع کرده است. بعد از شهادت حاج قاسم، دونا آمریکا از دست تروریست ها و متحدانشان مفقود شده است و آنها در هیبت هستند.

با تأمل تر، در همین پایگاه سبز آمریکایی ها نیروهای خود را به یک دهم کاهش داده اند و هر از چند گاهی این پایگاه نیز مورد هدف خمپاره و موشک های ضد آمریکایی قرار می گیرد.

استراتژی ایران برای انتقام سخت؛ خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه میلیاردها دلار هزینه دارد

راهبرد امام خامنه ای (مدظله العالی) و کشورمان در انتقام این است که آمریکا باید با میلیاردها دلار هزینه ننگین از منطقه خارج شود که به زودی محقق خواهد شد زیرا امروز شاهد ناکارآمدی و ضعف این دولت ناتوان تروریست هستیم. همانطور که نیروهای آنها در منطقه کوچکی از عراق مورد حمله قرار می گیرند، این شواهدی را نشان می دهد که مرحله دوم انتقام شدید در حال وقوع است.

مجازات عاملان شهادت حاج قاسم مرحله سوم انتقام سخت خواهد بود

دوستت دارم: از مرحله سوم انتقام سخت چه می دانید؟

سردار یک عمل استمرحله سوم انتقام سخت به یاری و لطف خداوند در اولین فرصت ممکن، زمان و مکانی که ایران اسلامی تعیین می کند، این است که ایرانیان تاریخ و آینده را ببینند. فرماندهان و عاملان شهادت سردار دله به فضل الهی به اشد مجازات خواهند رسید.

دوستت دارم: از شما سردار رشید اسلام بی نهایت سپاسگزاریم که سالهای زیادی از عمر خود را در کنار حاج قاسم برای برقراری امنیت و آرامش در کشورمان سپری کردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید