غلاف های دشمن با سرقت کابل های برق به دنبال خرابکاری هستند


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916440

آخرین فشار ناوشکن ها برای حمله اجباری در قزوین;

صبح امروز برخی از مناطق شهر قزوین به دلیل سرقت کابل های برق برای ساعاتی در محاصره قرار گرفت و صاحبان مشاغل نتوانستند کرکره مغازه های خود را بلند کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ با توجه به فرارسیدن آخرین روز فراخوان اعتصابات قهری، آشوبگران و براندازان پس از عدم همراهی با کاسبه و همشهریان قزوینی با وجود فضاسازی گسترده در شبکه های معند، این بار اقدام به خرابکاری، برش و سرقت می کنند. کابل های برق در برخی نقاط شهر قزوین، مشاغل را مجبور به این اعتصاب ها کرد.

به گزارش میدانی خبرنگار صبح قزوین ، صبح امروز کاسبه و شهروندان برخی از نقاط قزوین مانند خیابان های اصلی شهر هنگام بازکردن مغازه های خود با قطعی برق مواجه شدند.

یکی از شهروندان در تماس با سردبیران پایگاه خبری صبح قزوین گفت: در خیابان غیاث آباد برق تعداد قابل توجهی از مشتریان قطع شد و برای بازگشایی مغازه ها دچار مشکل شدیم.

از عباسی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین پرسیدیم؛

عباسی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: با توجه به تماس های صورت گرفته با مرکز اطلاع رسانی شرکت توزیع برق، از اوایل صبح امروز چندین نقطه در سطح شهر قزوین با کابل کشی و قطعی برق مواجه بوده و پرسنل این شرکت در حال رفع قطعی ها و مشکلات هستند.

وی در خاتمه تاکید کرد: شهروندان گرامی به محض مواجهه با قطعی برق سامانه 121 شبانه روزی مراتب را به واحدهای عملیاتی شرکت توزیع برق منطقه اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به ثبت مشکل در سامانه اقدام کنند. تحقیق و بررسی. مشکل و رفع کنید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید