غلبه بر آزمون های آخرالزمان با سلاح حکومت داری امکان پذیر خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام شریفیان کارشناس فرهنگی و مذهبی شامگاه چهارشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد اراک با استناد به آیات قرآن و بیان اینکه قیام یکی از رمزهای مهم قرآن است، گفت: «حرکت انبیا علیه فرعون را نشان می‌دهد.» اگر در برنامه پیامبر (ص) باشید و راه پیامبر (ص) را دنبال کنید، به سلامت از درگیری‌ها عبور خواهیم کرد، اینها ابزار هل دادن است. نقشه شیطان

وی در ادامه در خصوص فضای مجازی افزود: امکاناتی که امروز در دست شیاطین است بسیار جلوتر از امکانات دوران فرعون است؛ اما این امکانات بسیار زیاد است. در این دوران باید به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سیره او اعتماد کرد و کسانی که با سیره او مخالفت کنند به سلامت نمی گذرد.

شریفیان گفت: آنجایی که دشمنی شیطان را با آلات مختلف می بینید، اگر بتوانید با اطاعت از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر این فتنه غلبه کنید، ایمان پیروز می شود. باید دل داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن به ایمان نیازمند صبر و استقامت است، گفت: قیام های امروز با محوریت ولایت امیرالمومنین(ع) است و استکبار طراح این قیام است.

این فرهنگی ادامه داد: راه ایمان به طرق مختلف از اغتشاش می گذرد، تلاطم و حوادث بزرگی در دل نبردها ایجاد می شود، رشد یک جوان مومن امروز با ایمان یک جوان 200 سال پیش قابل مقایسه نیست.

وی تاکید کرد: باید در راه ولایت امیرالمومنین علیه السلام ایستادگی کنیم. خداوند انسان را در ایمان و صداقت در این وسوسه ها می سنجد.

شریفیان افزود: خداوند در سوره مبارکه عنکبوت فرمودند که عده ای در فتنه صبر می کنند و عده ای همراه با صبر جهاد می کنند. جهاد یعنی اینها با تمام وجود در وسط آتش هستند. اینها مجاهدین هستند و داستان مجاهدین و القاعده فرق می کند.

وی با بیان اینکه امروز روز جهاد است یعنی وقف ولایت فقیه امیرالمومنین علیه السلام است، گفت: در سختی، حریفان خود را با مجاهدان واقعی می شناسند.

این فرهنگی افزود: قرار است امشب اغتشاشات عمومی تمام شود، فردا چه باید کرد؟ اگر به این نتیجه برسیم که در مواردی جهاد نکردیم و انجام ندادیم; ما پیروز شدیم وقتی تعدادی جوان زیر 20 سال درگیر می شوند و در غل و زنجیر شیطان می افتند و نمی توان آنها را از بین برد، باید فکر کرد که شاید چیزی کم گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه با سلاح ولایت می توان بر قیام های آخرالزمان غلبه کرد، تصریح کرد: جنگ ترکیبی دشمنان قیام آخرالزمانی علیه امت اسلامی است و امروز روز جهاد و مجاهدت کامل در راه اسلام است. .

شریفیان خاطرنشان کرد: احیای ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌ها یکی از ابعاد جهاد است و تبیین جهاد باید در کشور جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید