غنی سازی 60 درصدی سیلی سنگینی بر دشمنان به ویژه آمریکاست/ اهمیت و تأثیر تفکر بسیجی در جامعه


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913536

امام جمعه لرستان با اشاره به اینکه غنی سازی 60 درصدی سیلی سنگینی به دشمنان به ویژه آمریکاست، گفت: بسیج یک تفکر بزرگ و تاثیرگذار در جامعه محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج در گلزار انقلاب شکوفا و رشد کرد و امروز میوه های درخت بسیج را می توان در همه عرصه ها دید.

وی با اشاره به اینکه 16 آذر روز نیروی دریایی است، افزود: این روز یادآور رشادت های دلاورمردان جمهوری اسلامی است که در عملیات مروارید به نیروی دریایی دشمن حمله کردند و آن را کاملا منهدم کردند و سکوهای نفتی آنها را منهدم کردند و از این طریق آب های نیلگون خلیج فارس اتفاق افتاد و کشته شد و در این سال ها نیروهای مسلح به اوج بازدارندگی رسیدند که با اقتدار در آب های بین المللی حضور دارند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز پرستار تصریح کرد: تلاش های حضرت زینب(س) و امام سجاد(علیه السلام) در جنگ تبلیغی، دشمن را شکست داد و امروز اهداف امام حسین(ع) در افق می درخشد و پرستاری از امام سجاد علیه السلام و بازماندگان کربلا به بهترین نحو با محبت اکیله بنی هاشم این کار را با سربلندی انجام دادند و پرستاران با الگوبرداری از این بانوی بزرگ به بیماران خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شهید مدرس دهم آذر ماه توسط ماموران رضاخان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز مجلس اعلام شده است که لازم است نمایندگان مجلس به بررسی شخصیت این شهید بزرگوار بپردازند. او را سرمشق خود قرار دهید و در عمل نیز باید از این روحانی مجاهد پیروی کنند، زندگی شهید مدرس بسیار آموزنده است و او زندگی بسیار ساده ای داشت.

وی تصریح کرد: رهبری در سالروز امام راحل فرمودند دشمن امیدوار است با پول و فعالیت اینترنتی مزدوران را جمع کند و مردم را علیه نظام کند و گفتند مردم رژیم پهلوی را به خاطر سبک زندگی شان سرنگون کردند. وسترن بود

امام جمعه خرم آباد گفت: آمریکا و همپیمانانش در سه قرن اخیر به هیچ کشوری به اقتضای منافع خود حمله نکردند و ثروت های مادی و معنوی آن ها را غارت نکردند و ننگین ترک کردند و مشکل این شیطان بزرگ این است که می کنند. نمی خواهیم کشور ما پیشرفت کند تا الگویی برای کشورهای دیگر شود که ما موظف هستیم برای پیشرفت کشور در همه زمینه ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: امروز مریدان زیادی حضور دارند و حلقه های صالحین حضور دارند، در 28 دی ماه سال 56 که نهضت انقلابی مردم ایران آغاز شد و مردم تا 22 بهمن 57 به خیابان ها آمدند تا از تهران تا همه شهرها با رژیم پهلوی می جنگند، مبارزه ای گسترده و همه جانبه بود و هر فراخوانی از میدان آزادی تا میدان امام حسین با حضور کیلومترها مردم مخالف رژیم بود و مرور تاریخ برای جوانان ضروری است. مردم.

وی خاطرنشان کرد: در دوران مبارزه با رژیم پهلوی همه اقشار حضور داشتند و روحانیون برجسته در خط مقدم حضور داشتند و راه آژیتاتورها منحرف شد. حامیانش از رژیم شاه حمایت کردند و از آمریکای امروز چه کسی حمایت می کند؟ هر جا دشمن هدف می گیرد، جبهه خودش است و در مقابل جبهه دشمن.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: امروز 47 سازمان اطلاعاتی و امنیتی علیه کشور برنامه ریزی می کنند و دولت کشور ما در برهه حساسی به سر می برد و جوانان باید جبهه و دشمن را بشناسند و نظامی که از حمایت مردم برخوردار باشد تغییر نمی کند. با چنین حرکاتی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: عکس العمل فتنه با کسانی که در گرداب فتنه گرفتار می شوند و با فضای مجازی به مسلخ می روند متفاوت است و عکس العمل ما باید به گونه ای باشد که آنها را نجات دهیم. تا آنجا که ممکن است وقتی گرد و غبار شورش ها در آن روز فرو می نشیند، هیچکس این تغییر لباس را تحمل نمی کند و ما نسبت به اعمال زشت برخی بی تفاوت نخواهیم ماند.

وی افزود: از قوه قضائیه می‌خواهیم با عاملان قتل، جنایت و تخریب اموال عمومی و تحریک‌کنندگان سایبری دقت و سرعت را به کار گیرد و تاخیر موجب تضعیف عبرت خواهد شد.


غنی سازی 60 درصدی سیلی سنگینی برای دشمنان به ویژه آمریکاست

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) گفت: عظمت حضرت زینب(س) بسیار مثال زدنی و ممتاز است و امام حسین(ع) ) ) به حضرت زینب علیهاالسلام فرمود چون نماز می خوانم و این نشانه عظمت این بانوی بزرگوار است.

وی افزود: پرستاری بسیار سخت است اما اگر برای رضای خدا باشد بسیار ارزشمند است. پرستارانی که صبورانه با بیماران برخورد می کنند، نزد خداوند متعال از احترام بالایی برخوردارند.»

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در انقلاب بسیار برجسته است و در دوران دفاع مقدس بسیج همراه با سایر نیروهای مسلح با شکست دشمن، نقش بسیج را به عهده گرفت. در جنگ 33 روزه از طریق لبنان که اسرائیل را شکست داد در جنگ حماس و در سوریه، عراق و افغانستان، نیروهای بسیج مسلمان به فرماندهی سردار سلیمانی داعش را شکست دادند و بسیج به اشکال مختلف به مردم خدمت می کند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله مدرس افزود: ایشان با دشمنان به ویژه رضاخان مقابله کردند و در مقابل همه نیروها به تنهایی ایستادند و شهادت مدرس باید الگوی نمایندگان مجلس باشد.

حسینی با بیان اینکه دشمن از جنگ ترکیبی استفاده می کند، گفت: دشمن از تمام نیروهای منحوس و فرقه های انحرافی استفاده کرده و آماده است تا با هر وسیله ای با مردم بجنگد اما قطعا شکست خواهد خورد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: مراکز قدرت وابسته به دشمن مانند عربستان تاوان اغتشاشات ایران را می دهند و همواره قطعنامه های ضد ایرانی صادر می کنند و این سیلی سنگینی به دشمنان به ویژه آمریکاست.

حسینی تصریح کرد: دشمن با تبلیغات خود در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را زیر آتش گرفته است و با استفاده از چهره های معروف ورزشی و … قصد حمله به نظام را دارند اما ما نیز باید بایستیم و جنایات آنها را افشا کنیم و با فرهنگ سازی آگاهی دهیم. ، کار تبلیغاتی و کارشناسی.

وی بیان کرد: باید با تلاش برای تبیین واقعیت ها را بیان کنیم و دولت با رفع مشکلات اقتصادی جامعه از مردم حمایت کند، البته مردم از زورگویان دوری کرده و با آنها مخالفت کنند و مشکلات معیشتی در آن حل شود. بیش از حد نگرش دولت افزایش می یابد این درآمد است و دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کند.

امام جمعه بروجر گفت: از قوه قضائیه می خواهیم با معاندین برخورد جدی کند و وزارت امور خارجه با دیپلماسی فعال در مجامع بین المللی حاضر شود و حقایق را در کشور بیان کند.


اهمیت و تأثیر تفکر بسیج در جامعه

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: اولیای خدا مردم قانع بودند، یکی از آثار قناعت مال و بی نیازی است، آدم هایی که راضی نیستند همیشه بد دارند. نسبت به آنها احساس می کند و آنها فقیر هستند.

وی افزود: حساب روز قیامت بسیار دقیق است، البته برخی بدون حساب وارد بهشت ​​می شوند، خردمندان و متقیان از سختی روز حساب می ترسند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر بزرگ و تاثیرگذار در جامعه است، گفت: داشتن نظام فکری منظم، فرسوده نشدن فکری در زمان، پیروی از فرهنگ عاشورا، داشتن شجاعت و ایثار. بصیرت و روش دقیق سیاسی و دوستی آگاه از دشمن و اولویت‌های مبارزه، اندیشیدن به اهداف بزرگ، توکل به خدا و برداشتن گام‌های بلند، عدم تنش و پرهیز از اشتباه، حضور کارآمد و شاد از ویژگی‌های بسیج محسوب می‌شود.

وی اعلام کرد: آمریکای جنایتکار توسط بسیجیان از منطقه کف باران بیرون رانده می شود و مردم تا خدا را نداشته باشند ضعیف نخواهند بود.

طهماسبی گفت: ملت ایران بسیجی است و در هر صحنه حضور دارد، بسیجی پشتیبان ملت و بسیجی است و این ملت بسیجی شکست ناپذیر است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: ظهور و بقای انقلاب اسلامی مرهون حضور و وحدت مردم است، دشمنان امروز با هرج و مرج و جنگ های تلفیقی در صدد حمله به کشور هستند. ، به جایی نمی رسد.

وی بیان کرد: باید از فضای مجازی به درستی استفاده شود، هدف دشمن این است که می خواهند ارکان اقتدار نظام را از بین ببرند، راهش مقاومت است و نهادهای مختلف تلاش می کنند و مهم همراهی با دولت و ملت است. و همیشه مثل قبل است ما در میدان پیروز هستیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به صحنه های روشن خدمت بسیج در سیل سال 98 گفت: بسیجیان در هر امری آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

وی با اشاره به اهمیت ساخت سد معشوره کوهدشت گفت: وظیفه یک نماینده مجلس است که در حاشیه ننشیند و قوانین قرآن را در مجلس تصویب کند و اولویت ها را در نظر بگیرد و مسئولان نیز باید در حاشیه باشند. سعی کنید بودجه به شهر تزریق کنید.”

طهماسبی گفت: برخی ادارات با مراجعه مردم به بخش مربوطه پاسخ مناسبی دریافت نمی کنند. مسئولان باید قوانین و مقررات را رعایت کنند و خالصانه به مردم خدمت کنند.

امام جمعه کوهدشت گفت: توهین به حجاب و اموال عمومی و توهین به عمامه روحانیون خیانت به کشور است، باید گفت باطل است و حق باقی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید