فاجعه اتفاق افتاده اما عاملان به ریش ما می خندند / قهرمانی نیم فصل برای من مهم نیست

ساعت: 20:20
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798954

پنالتی روی تیر دروازه من را به یاد بازی با پرسپولیس انداخت

سرمربی استقلال گفت: فاجعه رخ داده است اما مسببان آن بیشتر مسئولیت می پذیرند و به ریش ما می خندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنج در هفته چهاردهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی داشتیم و فقط یک بازی را انجام دادیم. اشتباهی که منجر به گلزنی شد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا آنها خوب بازی کردند و باید به تیم مس بابت مبارزه سخت تبریک بگویم. در این شرایط بازی‌ها بسیار نزدیک است و رقابت بسیار سختی است.

او برای پنالتی که برای استقلال گرفته شد، ادامه داد: دقیقاً بازی با پرسپولیس را به یاد داشتم. در این بازی داور اشتباه نکرد اما امروز داور به درستی خطا در پنالتی را اعلام کرد. فکر می کنم تصمیم داور درست بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد هافبک های تیمش گفت: در مجموع از همه بازیکنان راضی هستم. خیلی خوب بودند و من از آنها تشکر می کنم. ما 14 هفته نباختیم و در این بازی شاگردانم انگیزه داشتند. از آنها می خواهم این روند را تا پایان فصل ادامه دهند. از همه بازیکنان راضی هستم و از آنها تشکر می کنم.

مجیدی در خصوص اعتراض برخی بازیکنان از جمله بابک مرادی در فضای مجازی توضیح داد: او را ندیدم. بابک پسر خیلی خوبی است اما به هر حال با توجه به اینکه دو بازیکن در این پست داشتیم ترجیح دادیم امروز در لیست نباشیم. من هم با آنها صحبت کردم و اگر بازیکنی بازی نکند و ناراحت نباشد اصلا فوتبالیست نیست. در کل از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم اما در این بازی ترجیح دادم در لیست نباشم.

وی در خصوص عملکرد چهار هفته اخیر استقلال گفت: چندین بار در این مورد با بازیکنان صحبت کرده ام. اینها چیزهایی است که می تواند مانع از قهرمانی ما شود. برای من قهرمانی نیم فصل مهم نیست و مهم این است که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

قاسمی نژاد سرمربی استقلال درباره وضعیت امین گفت: ممنون امین. او به دلیل مشکلاتی که با تیم شهرهدرو یا پدیده داشت تا دو هفته نتوانست در لیست قرار بگیرد اما امروز یک بازی پیش آمد. ورویا گفوری و ابوالفضل جلالی هم بعد از مدت ها برای ما بازی کردند و از آنها تشکر می کنم.

مجیدی در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا تصریح کرد: قبلا هم صحبت کرده ام. مصاحبه های من را بخوانید که همه گفتند فرهاد مجیدی عذرخواهی می کند. این روزها دیدم تیم ما برای رویارویی با الهلال چگونه راهی آسیا شد؟ مدیران وقت تیم 3-4 روز جواب تماس من را ندادند و بدون خارجی به مسابقه رفتم. این در حالی بود که با شیمبا صحبت می کردیم و او هم حاضر شد ما را همراهی کند اما مدیران آن موقع قرارداد نفرستادند و بدون خارجی به این دیدار رفتیم.

وی ادامه داد: تیم هایی مثل الهلال هم باید قهرمان شوند چون تیم های ما امکانات ندارند، حرفه ای نیستیم و فدراسیون ما قدرتی ندارد. دو سال از برگزاری همه بازی های آسیایی ایران در خارج از کشور می گذرد. چرا تیم من باید رهبر باشد و مقابل الهلال در دبی بازی کند؟ تیم ملی سوریه برای بازی در ایران نیامد؟ آیا برای آنها تاج و فقط یک تاج برای تیم های باشگاهی در نظر گرفته شده است؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی قدرت نداریم بهتر است همین تیم ها قهرمان شوند چرا که واقعا نمی دانید با چه مشکلاتی به مسابقات رفتیم. الان نمی‌خواهم سؤالات زیادی را باز کنم. مدیران وقت آنلاین بودند و جواب من را ندادند. با این شرایط انتظار داری استقلال و پرسپولیس قهرمان آسیا شوند؟ چرا باید در عربستان و جلوی تماشاگران آنها بازی کنیم؟ تیم من رهبر شده و الهلال باید به ورزشگاه آزادی بیاید و جلوی 100 هزار تماشاگر بازی کند و همه باید پیروزی تیم ایران را ببینند نه اینکه به دبی بروند.

مجیدی افزود: تمام مسابقات لیگ امارات با تماشاگر است اما آنقدر قوی بودند که بازی ما را بدون تماشاگر کردند. آنها همچنین باید قهرمان شوند. هر وقت صحبت می کنم می گویند مجیدی دنبال بهانه است. فدراسیون می گوید ما به فکر تماشاگران استقلال هستیم. حالا اگه حذف نمی شدیم کجا با جناس بازی می کردیم؟ سه کشور را معرفی کردند و ما حتی چاره ای نداریم. وقتی صحبت می کنیم، بعضی ها می گویند فرار کردیم. با جان و دل می گویم ببین کار ما تا کجا پیش رفته، آسیایی که باید به استقلال و پرسپولیس افتخار کند به راحتی از ما می رود. چند روزی است که نمی‌خواهم به آن فکر کنم، زیرا خیلی روی من تأثیر می‌گذارد. این یک فاجعه است و عاملان مسئولیت بیشتری بر عهده گرفته اند و به ریش ما می خندند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید