فاجعه ای که شکیرا برای نامزد جدید پایک ایجاد کرد/عکس

فاجعه ای که شکیرا برای نامزد جدید پایک ایجاد کرد/عکس

سه شنبه گذشته دنیای فوتبال و موسیقی با اخبار جنجالی مواجه شد. شکیرا خواننده معروف و همسر سابق جرارد پیکه با انتشار آهنگی از ستاره سابق بارسلونا و نامزد جدیدش کلارا چیا انتقاد کرد. آهنگ شکیرا میلیون ها بار دیده و شنیده شده است. این نقطه شروع یک جنجال جدید با نقش زوج سابق بود.

شکیرا در آهنگ خود تلویحاً کلارا چیا را به یک ساعت کاسیو و یک ماشین توینگو تشبیه کرد و پیکه را به خاطر معامله ساعت رولکس با کاسیو و فراری با توئینگو مورد تمسخر قرار داد. رسانه های اسپانیایی امروز مدعی شدند که طعنه های شکیرا نامزد جدید جرارد پیکه را ناراحت کرد تا جایی که او دچار حمله اضطراب شد و به بیمارستان منتقل شد.

سائول اورتیز، روزنامه نگار اسپانیایی که این خبر را منتشر کرد، گفت: «مردم جلوی خانه کلارا چیا می رفتند و آهنگ شکیرا را با صدای بلند می خواندند. هر وقت از خانه بیرون می رفت، همه در شهر او را می شناختند. در حالی که کلارا اساساً بسیار خجالتی است. او درباره این است که «او در خانه پدر و مادرش زندگی می‌کند و هشت روز است که از راه دور کار می‌کند، حالش اصلا خوب نبود و به توصیه اطرافیانش برای نگهداری به خانه پدرش برگشت. صحبت کردن اسپانیایی برای یک دختر 23 ساله آسان نیست.
اورتیز ادامه داد: «یک محافظ دائمی برای کلارا استخدام شد و او در این هشت روز خانه پدرش را ترک نکرد. او همچنین به کمک روانشناسی حرفه ای نیاز دارد و تحت نظر روانپزشک است.»
امروز رسانه های کاتالونیا مدعی شدند کلارا چیا به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است. در گزارشی آمده است: «کلارا دچار حمله اضطرابی شد و به کلینیک کرونسالود، کلینیک خصوصی در بارسلون منتقل شد. او به دلیل حمله اضطراب دچار مشکلات تنفسی شد و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید