“فارسگیت”؛ از طرح واگذاری میادین نفت و گاز به چین و روسیه تا روش جدید تملک و عدم تملک رائفی پور توسط مدیریت

“فارسگیت”؛  از طرح واگذاری میادین نفت و گاز به چین و روسیه تا روش جدید تملک و عدم تملک رائفی پور توسط مدیریت

در حدود 30 جلد از بولتن محرمانه به طور متوسط ​​60 تا 80 صفحه، موضوعات مختلف سیاسی روز، نظرات شخصی سردبیران بولتن، نتایج واکنش های فضای مجازی، شایعات، بیانیه های سیاسی و تحلیل های امنیتی ارائه شده است. تحلیل هایی که مثلاً در یکی از گزارش ها ادعا می کنند «آمریکا در آستانه فروپاشی کامل است».

هیرش سعیدیان – محتویات بولتن های محرمانه ای که خبرگزاری فارس پس از هک شدن توسط گروه پاداش سیاه و انتشار آن در اختیار مردم قرار داد، مسئولان مختلف را به واکنش واداشت. اگرچه خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع آگاه در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن این موضوع، این بولتن ها را «محتوای جمع آوری شایعات و شایعات در فضای مجازی و رسانه ای» می داند، اما به گفته برخی کارشناسان، با توجه به نزدیک بودن اخبار خبرگزاری فارس از محافل قدرت و مطابقت برخی موضوعات مطرح شده در بولتن ها با واقعیت سیاسی کشور، نادیده گرفتن محتوای این جزوه های سیاسی به سادگی امکان پذیر نیست. گفته می شود عباس درویش توانگر، معاون خبرگزاری فارس که در تهیه این بولتن ها نقش اساسی داشت نیز بازداشت شده است.

در حدود 30 جلد از بولتن محرمانه به طور متوسط ​​60 تا 80 صفحه، موضوعات مختلف سیاسی روز، نظرات شخصی سردبیران بولتن، نتایج واکنش های فضای مجازی، شایعات، بیانیه های سیاسی و تحلیل های امنیتی ارائه شده است. تحلیل هایی که مثلاً در یکی از گزارش ها ادعا می کنند «آمریکا در آستانه فروپاشی کامل است».

ادبیات بسیاری از اخبار و تحلیل های این سلسله خبرنامه به ادبیات فایل های صوتی و مصاحبه های برخی مسئولان نزدیک است و از آن شبهه ای قوی به تمام اتفاقات جاری کشور می توان استخراج کرد. این رسانه به طور مستقل نمی تواند محتوای بولتن ها را تایید یا تکذیب کند، از سوی دیگر به دلیل گستردگی این محتوا، قسمت هایی را برای بررسی پوشش می دهد.

نویسنده در جلد 26 ادعا می کند که دموکرات ها دختران (دانشجویان) کردستان را با روش های انتزاعی مانند انداختن رب روی سرشان به بهانه گذراندن دوره به تل آویو می برند.

اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی ندارند

بهزاد نبوی در گفتگویی با بیان اینکه ما انقلاب و خشونت را نمی پذیریم و باید فعالیت های انتخاباتی داشته باشیم، اظهار داشت: نگارنده این سخنان نبوی را ناشی از آن می داند که اصلاح طلبان دیگر پایگاه اجتماعی در بین مردم ندارند و نماینده هستند. اعتراضات، آنها توان پرداخت آن را ندارند

60 درصد از سهام بانک انصار به علی انصاری بازگردانده شد

علی انصاری تاجر ایرانی که مدت‌ها در امور مالی مختلف فعالیت می‌کرد، بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی و بدوی از مالکیت بیش از ۱۰ درصد سهام بانک آینده محروم شد. رای دیوان عدالت اداری بر اساس رای دادگاه تجدیدنظر این حکم لغو شد و وی توانست 60 درصد از سهام بانک آیده را پس بگیرد. ضمناً هر ساله 20 درصد سود املاک و دارایی های پروژه ایران مال باید به حساب انصاری واریز شود. رسانه های محافظه کار برخورد با انصاری را یکی از گام های موفق برای مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی دانستند.

دیدار رئیسی با وزیر بهداشت و تردید وی در مورد توانایی های عین الهی

رئیس جمهور در یک دیدار رسمی خطاب به عین الهی وزیر بهداشت گفت اگر بی بی سی و ایران اینترنشنال ضربه خوردیم می گویم دشمن است اما وقتی از نیروهای خودی ضربه می خوریم باید ناراحت باشیم. رئیسی در این جلسه اظهارات وزیر بهداشت را بررسی کرد و مشخص شد کمبود دارو به دلیل کم کاری وزارت بهداشت بوده است.

رد رائفی پور توسط رهبر انقلاب

این نویسنده در یکی از خبرنامه ها مدعی شد که رائفی پور چهره جنجالی اصولگرایان گلایه کرده است که با وجود انجام همه این کارها چرا حتی یک بار هم به رهبری نرسیده است، رهبری نیز پس از بررسی انتقادات و نظرات رائفی پور، نه تنها این کار را انجام داده است. به او اجازه ملاقات نمی دهند، اما همچنین می گفتند که بهتر است این شخص را تشویق نکنید. در بولتن شماره 24 در ادامه آمده است که عباسی و رائفی پور باعث دوقطبی شدن نظام و جامعه نخبگان کشور می شوند. تحلیل دیگری می گوید ارائه چهره عقلانی نظام به مردم مغفول مانده و چهره شعاری، عاطفی و احساسی نظام نشان داده می شود.

برنامه افشاگر برای انتقال سهام میادین نفت و گاز به چین و روسیه

بر اساس طرح ادعایی، دولت به سرپرستی تیم مخبرین، سهام کلیه میادین نفت و گاز را ثبت و سپس بخشی از آن را به دهک ششم درآمدی جامعه و بخشی را به چین و روسیه می فروشد. بولتن 23 می گوید دولتمردان با این طرح مخالفت کردند.

روش جدید تعیین تکلیف

در یک مجتمع پتروشیمی 4 هزار میلیارد تومان پول در حساب شرکت بود که 1600 میلیارد تومان آن بدون ربا بود و مابقی آن تنها 8 درصد سود پرداخت شد که بسیار کمتر از سود است. میانگین سود پرداختی بانک ها در عوض مدیران و اعضای هیئت مدیره از این بانک وام با بهره صفر دریافت کردند.

عدم پذیرش وزارت کار از بذرپاش

نام بذرپاش در بولتن های متعددی آمده و ادعا می شود که وی وزارت کار را نپذیرفت زیرا با تیم صادق زازنی (جبهه پایداری) مشکلی نداشت. وی همچنین از پذیرش وزارت مسکن خودداری کرد زیرا احساس می کرد پولی برای تحقق وعده ساخت مسکن ندارد و «به همین دلیل به زمین می افتم».

سالار عقیلی; من به سیستم فحش دادم، کسی نگفت دستت درد نکنه

به گزارش خبرنامه، رئیس صداوسیما با بیان اینکه صداوسیما در خوشبینانه ترین حالت 35 درصد بیننده دارد، همچنین سالار عقیلی در اینستاگرام پستی در حمایت از نظام منتشر کرد و پس از دو هفته با کارکنان ارشاد تماس گرفت و گفت به خاطر نظام، من. خیلی قسم میخورم یکی نگفته دستت درد نکنه!

پشتیبانی سامانه علی طیب نیا

شنیده ها حاکی از آن است که علی طیبی نیا مدتی از اصلاح طلبان و اعتدال گرایان فاصله گرفت و در نماز منزلش «سخنرانان در مقابل یاغیان مواضع قاطعانه گرفتند» و در مقابل سؤالات دانشجویان نیز مواضع شدید انقلابی گرفتند. و شک را برطرف کرد.

خودداری مردم از شرکت در نظرسنجی رادیو و تلویزیون

در نظرسنجی تلفنی صداوسیما درباره فوت مهسا امینی، 850 نفر از شرکت در نظرسنجی خودداری کردند.

عدم تمایل معاون وزیر نفت برای حضور در اجلاس جهانی

خجسته مهر معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت پس از توقف بحث مهاجرت فرزندش به آمریکا از وزیر نفت شکایت کرد که در این شرایط نمی توانم با شما همکاری کنم، 30 میلیون تومان برای این موضوع پرداخت کرده ایم. بلیط.

کمک داماد رئیس جمهور به استاندار هرمزگان برای تصدی وزارت راه

برخی منابع مدعی هستند حضور مهدی دوستی در برنامه های ثریا و افوگ و برجسته سازی اقدامات وی با کمک داماد رئیس جمهور برای زمینه سازی برای انتصاب وی در وزارت راه صورت گرفته است.

سرطان مانع خدمت کارمندان دولت به مردم نمی شود

استاندار آذربایجان شرقی اگرچه از بیماری سرطان ریه رنج می برد اما گفته می شود با قدرت به خدمت خود ادامه می دهد.

شکایت روس ها از چین به نمایندگان ایران

نمایندگان روسیه در دیدار با هیئت ایرانی گلایه داشتند که چینی ها از ارائه فناوری و سرمایه گذاری در روسیه به آنها خودداری می کنند و تنها روسیه انرژی به چین صادر می کند و چینی ها فقط محصول نهایی را به مسکو عرضه می کنند.

ائتلاف روحانی و لاریجانی

نویسنده این خبرنامه مدعی شده است که می توان بین حسن روحانی و علی لاریجانی برای حضور در انتخابات آتی ائتلاف انتخاباتی تشکیل داد.

علم الهادی مورد مطالعه ترین امام جمعه است

نویسنده بولتن امنیتی خبرگزاری فارس مدعی شد که سیداحمد علم الهادی پرمطالعه ترین امام جمعه و خطبه هایش بهترین خطبه های کشور است اما دستاوردهای وی به چشم نمی خورد.

این خبرنامه ادعا می کند که برخی از تجاوزها در جامعه توافقی است. با توجه به اینکه معنای تجاوز جنسی عمدتاً به دلیل عدم رضایت یکی از طرفین است، نویسندگان بولتن توضیح بیشتری در مورد مفهوم «تجاوز به عنف» ارائه نمی‌کنند.

بولتن شماره 13 اذعان دارد که نزدیک به 3000 مورد کودک آزاری در ایران به ثبت رسیده است.

مصرف سالانه 36 تن متادون

سالانه 36 تن متادون در کشور مصرف می شود در حالی که نیاز کشور تنها 12 تن است.

پروژه جاسوسی ایرانی هالک؟

در بخشی از بولتن شماره 13 ابراز نگرانی شده بود که شکست های متعدد هالک ایرانی ممکن است یک پروژه ضد ایرانی باشد و نشان می دهد که سرویس خارجی تلاش کرده است: «یک جنگنده پنبه ای را به عنوان نماد شوک و عظمت ایرانی پیشنهاد کنند و سپس آنها آن را لگد می زنم.”

امکان تغییر رئیس بانک مرکزی

این خبرنامه مدعی است احتمال جایگزینی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در حال افزایش است. از میرکاظمی، فرزین رئیس فعلی بانک ملی، تبریزیان بانک پارسیان، ابراهیم شیبانی و سید شمس الدین حسینی نیز به عنوان جانشینان احتمالی وی نام برده شده است.

57 درصد کارخانه های کوچک کشور تعطیل هستند

در این بولتن آمده است که 57 درصد از 8521 کارخانه کوچک کشور به دلیل کمبود نقدینگی و مواد اولیه تعطیل شده اند. این آمار با آمارهای رسمی دولتی که نشان دهنده رونق و رشد سرسام آور صنایع کوچک است بسیار متفاوت است.

100 هزار میلیارد وام بانک ها به خودشان

10 بانک کشور نزدیک به 100 هزار میلیارد تومان به زیرمجموعه های خود وام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید