فاش شدن اضلاع مثلث هدایت تیم ملی فوتبال ایران/مجیدی از لیست گزینه های احتمالی حذف شد؟!

ساعت: 09:58
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923455

سرمربی تیم فوتبال الاتحاد امارات به نظر نمی رسد جایی در بین گزینه های تیم ملی فوتبال ایران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ چندی پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از فرهاد مجیدی، کارلوس کی روش، برانکو ایوانکوویچ و امیر کالانوی به عنوان گزینه های احتمالی سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام ملت های 2023 آسیا نام برد.

بنابراین اظهار نظر و مواضع این گزینه ها مورد پیگیری رسانه ها قرار گرفت. ایوانکوویچ کروات که عملا به دلیل مخالفت شدید رئیس فدراسیون فوتبال عمان از لیست مربیان تیم ملی ایران کنار رفت و وضعیت کی روش در فدراسیون فوتبال قطر برای هدایت آنابیس چندان مشخص نیست.

در میان گزینه های داخلی علاوه بر مجیدی و گالنوی، صحبت از تمایل غیرمستقیم جواد نکونام، سرمربی فعلی تیم فوتبال خوزستان برای قبول مدیریت یاکس های پرشین وایت در قطر می شود. به خصوص حالا که شماره 7 سابق آبی پوشان تهرانی اطلاعات جدیدی از وضعیت خود اعلام کرد.

پس از وقفه تقریبا یک ماهه لیگ ADNOC امارات، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای الاتحاد کلبا و تیم فوتبال الجزیره گفت: آماده ادامه لیگ هستیم. بازی سختی مقابل الجزیره خواهیم داشت که یکی از بهترین تیم های لیگ امارات در سال های اخیر بوده و مربی خوبی هم دارد. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. همه در این بازی کاملا آماده خواهند بود. من با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم باید 3 امتیاز را بگیریم.

پیش از این صحبت های زیادی در مورد جدایی مجیدی از امارات و عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران و یا حتی باشگاه استقلال مطرح شده بود، اما با تفاسیر فوق و اعتماد سران عرب به مجیدی، وی گفت: در هفته های آینده یا در صورت کسب نتایج خوب حتی تا پایان فصل در لیگ ADNOC حضور خواهد داشت.

شرایط آشفته باشگاه از یک سو و جدایی حمیدرضا گرشاسبی از سوی دیگر می تواند نکونام را در کنار کالنویی و البته کی روش سه ضلع اصلی مثلث هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام حذفی کند. ملل موضوعی که باید توسط هیات مدیره فدراسیون تصمیم گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید