فاش شدن پیشنهاد سنگین قطری ستاره ملی پوش پرسپولیس

فاش شدن پیشنهاد سنگین قطری ستاره ملی پوش پرسپولیس

مرتضی پورعلیگنجی پس از سال ها بازی در کشورهای خارجی تابستان گذشته به تیم محبوبش پیوست و این فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. مرتضی که در دو جام جهانی حضور داشته، در پرسپولیس شروع خوبی ندارد و خیلی ها معتقدند عملکرد او در تیم ملی با عملکردش در پرسپولیس متفاوت است. پورعلی گنجی اما با ادامه بازی ها توانست در ترکیب پرسپولیس جای بگیرد و یکی از ستاره های تیمش در هفته های پایانی لیگ بود.

در مجموع مرتضی فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به همراه گئورگی گلسیانی بهترین زوج دفاعی این فصل فوتبال ایران بودند. پورعلی گنجی که در اردوی جدید تیم ملی نیز حضور دارد، برای سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد. اما با مبلغ 250000 دلار می تواند به تیم دیگری برود. با وجود اینکه مرتضی بارها اعلام کرده که دوست دارد در پرسپولیس بماند اما احتمال جدایی او از پرسپولیس وجود دارد.

این ملی پوش پس از بازگشت از جام جهانی مورد توجه تیم قطر و امارات قرار گرفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد و هر جام ممکنی را با تیمش به دست آورد. با این حال مرتضی بار دیگر با پیشنهاد خوبی از لیگ قطر برای فصل آینده مواجه است. او سال ها در این کشور بازی کرده و فضای فوتبال قطر را به خوبی می شناسد. پیگیری های ما نشان می دهد پیشنهاد قطر پورعلی گنجی از تیم العربی قطر است که مدیریت آن بر عهده یک ایرانی الاصل است.

سرمربی العربی یونس علی رحمتی است که 38 سال سن دارد و در دوران فوتبالش در تیم هایی مانند الریان و ام صلال بازی کرده است. او که به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی مسلط است، فصل گذشته جانشین موقت هالگریمسون ایسلندی بود و نتایج خوبی که کسب کرد باعث شد تا العربی قرارداد خود را تمدید کند و در این فصل و در جام حذفی عملکرد خوبی با این تیم داشته است. .قطر هم قهرمان شد.

به نظر می رسد حضور این مربی ایرانی باعث شد تا شاهد حضور بازیکنان ایرانی در العربی باشیم. مهدی ترابی، مهرداد محمدی و فرشید اسماعیلی ایرانیانی بودند که در چند فصل گذشته در العربی حضور داشتند و حالا این مربی قطری الاصل دست روی یکی از ستاره های پرسپولیس گذاشته و می خواهد مرتضی را به قطر بازگرداند. پورعلیگنجی همچنان در حال بحث برای رفتن به قطر و جدایی از پرسپولیس است و منتظر تصمیم یحیی گل محمدی برای ماندن یا رفتن است.

مرتضی رابطه بسیار صمیمانه و صمیمی با یحیی دارد و سرمربی پرسپولیس یکی از دلایل اصلی حضور پورعلی گنجی در این تیم بود. اگر یحیی در پرسپولیس بماند احتمالا پورعلی گنجی می ماند اما اگر گل محمدی بخواهد جدا شود آن مدافع ملی پوش هم می تواند تصمیم دیگری بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید