فاش نشدن مقصران تاخیر پرواز تیم پرسپولیس توصیه نمی شود / فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را انجام داد

زمان: 08:05
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777294

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال یافتن مقصر تاخیر در سفر تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان نیستم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر ، سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر در مورد تاخیر در سفر پرسپولیس به عربستان و اشتباه فدراسیون فوتبال در این زمینه اظهار داشت: فدراسیون نقش پر رنگی در همه رویدادهای فوتبالی دارد. روابط بین المللی باشگاه ها توسط فدراسیون نظارت می شود و ما وظیفه خود می دانیم که برای باشگاه ها کار کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون و باشگاه پرسپولیس تلاش کرده اند مشکلات را برطرف کنند و ما قصد شناسایی مقصر را نداریم. من مقصر نمی دانم کسی را در موضوع پرسپولیس سرزنش کنم. به درخواست باشگاه پرسپولیس ، ما بلافاصله کار را انجام دادیم؛ صدور مجوز پرواز مدت زیادی طول می کشد.

کامرانی فر گفت: من شخصاً با دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان صحبت کردم و سعی کردیم مشکل را به زودی حل کنیم. باشگاه پرسپولیس پس از صدور مجوز هواپیمایی به شرکت هواپیمایی خود و رفع مشکل ، درخواست دوم را مطرح کرد. اگر بازیکنان پرسپولیس به جای رفتن به فرودگاه تمرین می کردند ، بهتر بود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس بعدازظهر سه شنبه درخواست پرواز کرد. باید طوری برنامه ریزی شود که تیم های ایرانی با بهترین شرایط در مسابقات آسیایی شرکت کنند. یکی دو نفر در باشگاه پرسپولیس که تجربه کافی داشتند ، باید کمک های لازم را انجام می دادند تا سفر این تیم به عربستان بدون مشکل انجام شود.

وی در پایان گفت: برای فدراسیون فوتبال مهم است که تیم های باشگاهی کشورمان در بهترین رده های مسابقات قرار بگیرند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داد. یکی دو نفر از مدیران باشگاه باید به مدیران باشگاه پرسپولیس در کسب اطلاعات درباره زمان مجوز پرواز کمک می کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید