فاصله طبقاتی به دلیل اعمال الگوهای نظام سلطه در کشور است/ مقاومت فرهنگ جهادی بسیج در برابر وابستگی و نفوذ

ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792546

رئیس سازمان مستضعفان، شکاف طبقاتی را ناشی از الگوهای سلطه طلبی کشور دانست و گفت: فرهنگ جهادی بسیجی مخالف فرهنگ وابستگی، خیانت و نفوذ است و می خواهد فرهنگ اسلام ناب محمدی را جایگزین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران بسیج سازندگی گفت: بسیج سازمانی به بزرگی ملت ایران و انقلاب اسلامی است. امت مصمم است.

وی افزود: در ابتدای جنگ گروه های مختلفی تشکیل شد که با روی کار آمدن بسیج، همه این گروه ها عقب نشینی کردند و نماندند و وسعت بسیج در میدان ها نمایان بود و درخواست های عاجزانه ای از نیروهای مختلف برای استفاده از بسیج داشتیم. میدان جنگ. .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید توانمندی های بسیج را افزایش داد، گفت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی فریب احزاب مختلف را نخوردند، ممکن است تحت تأثیر افراد قرار گرفته باشند، اما هرگز تحت تأثیر قرار نگرفتند. احزاب

وی با بیان اینکه حمایت از جهادگران و برنامه های توسعه و تسریع پروژه ها باید گسترش یابد، افزود: مهمترین ویژگی سند راهبردی اعتلای ده ساله بسیج این است که بسیج را از کار روزانه و تمرکز باز می دارد و ما هستیم. کار با برنامه و آینده نگری و تمرکز بر تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب، زیرا می خواهیم دولت اسلامی را توسعه دهیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: باید در مرحله دولت سازی، نظام اسلامی موفق باشیم و وارد مرحله جامعه سازی و جامعه پذیری شویم تا این سرآغاز تمدن نوین اسلامی باشد.

وی افزود: این سند راهبردی دارای اولویت هایی چون تشکیل و اجرای بسیج، آموزش، جهاد فرهنگی و اجتماعی و تولید نیروی نرم، اقتصاد مقاومتی، ساخت و محرومیت زدایی، فضای مجازی، صیانت از توده ها، دستاوردهای بسیج و علمی است. و جهاد فناوری از هسته های گام دوم انقلاب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مستضعفین گفت: نظام اسلامی بر اساس سند راهبردی بسیج و شرایط کشور، پیروزی نظامی بدون تردید بر دشمن داشته و همواره در نبرد سیاسی پیروز بوده است. گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش است «حرکت انقلاب اسلامی در دنیا پذیرفته شده است.

وی افزود: در بعد جنگ فرهنگی و آسیب های اجتماعی، زخم کاری خورده ایم، اما ملت ایران جلو رفته است، بنابراین مبنای افزایش آسیب های اجتماعی، مشکلات اقتصادی است و عدالت و اقتصاد از جنبه هایی است که باید آن را شکست دهیم. دشمن.”

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: محرومیت ها، کمبودها، تخصیص نادرست ثروت و فاصله طبقاتی ناشی از معرفی الگوهای نظام سلطه و اشغال ماهرانه عرصه اقتصادی کشور است. پرچم و الگوی بسیج سازندگی در ریل گذاری اقتصادی موثر است.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی توسط مردم و نیروهای داوطلب ایجاد شد، افزود: در آن زمان مردم تصور جنگ را نداشتند و در مناطق فقیرنشین داوطلب می شدند و بسیاری از فرماندهان نظامی نیروهای محرومیت زدایی در عرصه های مختلف بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت مأموریت دارد و بوروکراسی وظایفی دارد، اما برخی مسائل با بوروکراسی حل نمی شود. ماشین گران شد، آقای رئیسی وارد شد، اما خیلی زود مسئولان وارد عمل شدند، مردم باید بتوانند این ماشین را به عنوان ماشین پایه به تعداد زیاد بخرند.

وی افزود: مبارزه با فرهنگ بیت المال بسیار ارزشمند است تا حقوق روستائیان و مستضعفان پایمال نشود و عده ای با پول مردم بهبود پیدا نکنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج بخشی از مردم است، گفت: فرهنگ جهادی بسیجی مخالف فرهنگ وابستگی، خیانت و نفوذ است و می خواهد جایگزین فرهنگ اسلام ناب باشد. خدمت به مردم ایران خلاقانه است و استثنا نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید