فاصله کوتاه بازی های آسیایی و جهانی سختی های خود را داشت/ تمرکز ما روی دیدارهای صربستان خواهد بود


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837496

بازدید از جام سیراکیوز یک معیار عالی برای کشتی گیران جوان خواهد بود.

مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: بازدید از جام سیراکیوز معیار بسیار خوبی برای کشتی گیران جوانی خواهد بود که می توانند برای حمایت از آینده کشتی تجربه کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ طالب نعمت پور منتخب تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم منتخب کشورمان روز چهارشنبه با 8 کشتی گیر برای حضور در مسابقات بین المللی زیر 23 سال از جام سیراکوف راهی بلغارستان می شود. این رقابت ها به مدت 4 روز برگزار می شود و تیم ملی فرانسه که قهرمان جام تختی شده و در تمرینات تیم ملی بزرگسالان نیز حضور دارد، با صلاحدید کادر فنی در این دوره از مسابقات محک خواهد خورد.

وی گفت: شرکت در جام سیراکیوز آزمون بزرگی برای کشتی گیران جوانی خواهد بود که می توانند برای حمایت از آینده کشتی تجربه کسب کنند و کشتی گیران خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره تعویق بازی های آسیایی گفت: قبل از تعویق بازی های هانگزو در سال 2022، فاصله کوتاه بازی های آسیایی و جهانی سختی های خود را داشت و نگرانی هایی را در این زمینه ایجاد کرد. اما با به تعویق افتادن بازی های آسیایی تمام تمرکز ما بر موفقیت و حضور قدرتمند در مسابقات صربستان خواهد بود.

نعمت پور به نایب قهرمان تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در مغولستان از نظر کیفی مدال بالاتری کسب کردیم و 4 مدال طلا کسب کردیم و نتیجه کسب شده در آسیا رضایت بخش بود. نقطه عطف بازی های آسیایی. در مغولستان اولین اعضای جام تختی اعزام می شد که باعث تشویق و خوشحالی این مبارزان جوان شد و باعث شد در آینده با انرژی و انگیزه مضاعف به مبارزه بپردازند.

وی در پایان گفت: کشتی ایران آنقدر رشد کرده است که باید نگاه تورنمنت محوری به قهرمانی آسیا داشت. ایران در تمام دنیا شناخته شده است و به دلیل حمایت قوی نباید از تمام ظرفیت خود در مسابقات آسیایی استفاده کند. اعزام تیم جوان و کم تجربه به مسابقات مغولستان نیز در همین راستا بود که هم باعث شد هم جوانان تجربه کسب کنند و هم انتظارات کادر فنی را برآورده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید