فتح الله زاده: 8 امتیاز پرسپولیس چیزی نیست

وی ادامه داد: ما نگران مصدومیت های تیم هستیم و باید بپذیریم که این تعداد زیاد شده است. هفته هاست که عارف گلمی را نداریم. عارف برای خودش تیمی است و می تواند به تیم کمک کند یا ابوالفضل جلالی که بعد از جام جهانی دیگر به ترکیب برنگشته است. باید بررسی کنیم و علت را مشخص کنیم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، جلسه ای با ساپینتو خواهیم داشت تا مشخص شود چه بازیکنانی را باید جذب کنیم. ساپینتو بازیکن تراکتورسازی را از آلوز خواست و قطعا تراکتورش را از دست نخواهد داد. من چنین بازیکنی را از دست نمی دهم. ما باید برویم و با یک بازیکن درجه یک جذب کنیم، البته در نهایت می توانیم دو بازیکن جدید جذب کنیم.

فتح الله زاده درباره اشتباهات داوری گفت: تاکنون 11 امتیاز از داوری از دست داده ایم. دوستان می گویند مصاحبه نکنید ما هم اطاعت می کنیم اما وقتی چیزی نمی گوییم دلیل نمی شود که اعتراض نکنیم. ما انتظار داریم که هیئت داوران وقتی نجابت ما را می بینند بیشتر مراقب تیم ما باشند.

وی در خصوص فاصله 8 امتیازی با پرسپولیس در بالای جدول تصریح کرد: 8 امتیاز در بازی های 3 امتیازی زیاد نیست و با یک یا دو بازی جبران می شود. باید تلاش کنیم هر چه زودتر این فاصله را کاهش دهیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه آیا به حمایت از ساپینتو ادامه خواهد داد، گفت: از همان روزی که وارد شدیم سعی کردیم مشکلات را کاهش دهیم. وظیفه سرمربی چیست؟ این وظیفه مدیر است که پول را به موقع پرداخت کند و امکا را بسازد. از روزی که آمده ام همه این بدهی ها را پرداخت کرده ام. من بیش از 80 میلیارد بدهی پرداخت کردم و این شوخی نیست. 20 میلیارد هم به خارجی دادم. اردوی ناصرخان را آماده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید