فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در آستانه سوم خرداد و آزادسازی هرمشهر، میزگرد تخصصی «نقش مردم در آزادسازی هرمشهر و جایگاه عملیات بیت المقدس در انقلاب اسلامی» برگزار شد.

در این میزگرد جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و اساتید دانشگاه از جمله غلامرضا کریمی مدیرکل حراست و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله محمد صادقیان فرماندهی هوانیروز را برعهده دارند. دفاع از حضرت علی اکبر اراک، سید ناصر حسینی مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، محمدی رئیس قرارگاه حفاظت سپاه روح الله، شهرجردی معاون روابط عمومی سپاه روح الله، فرامرزی رئیس اداره کل جانبازان برای حفاظت و تعدادی از مقامات دیگر.


5cb5f4d3 9ba2 4788 8944 4d05f3722a23 خبر خاکستری

محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روژولا استان مرکزی با بیان اهمیت تبیین دوران دفاع مقدس گفت: هشت سال پاسداشت مقدس مظهر اراده و غیرت ملت ایران است که در انجام آن کوتاهی می شود. تسلیم شدن در برابر دشمنان معنایی ندارد

وی افزود: دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است و این نماد و اندیشه ارزشمند در سال های اخیر به موفقیت ها و دستاوردهای بسیاری دست یافته است و امروز باید از تحریف و انتقال این فرهنگ به ملت ایران جلوگیری کرد. و یکی از عرصه های مهم جهاد تبیین حوزه حراست است که نیازمند توجه ویژه است.

گودرزی گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نماد پایبندی ملت ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و اراده ملت ایران برای فتح قله‌های بلند است. و تبدیل به یک ملت ایران شده است، بنابراین درس های زیادی وجود دارد که باید به خوبی برای نسل جوان توضیح داده شود.

وی مهمترین درس عملیات بیت المقدس را اعتماد به نصرت الهی و ولایت مداری دانست و گفت: رزمندگان بر اساس وظیفه خود و با اتکا به اراده الهی در این عملیات پیروز شدند و امروز این درس های مهم برای نسل جوان باید خوب باشد. توضیح داد.”


پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس نشان از عزم و اراده راسخ مردم ایران داشت

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: .

وی ادامه داد: فتح هرمشهر نماد مقاومت همه جانبه در برابر جبهه کفر و استکبار است و در شرایط امروز راه پیروزی امت اسلامی در برابر جبهه استکبار وحدت همه جانبه جهان اسلام است. و ملل مسلمان».

وی افزود: وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی همواره موجب پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف از جمله عملیات بیت المقدس و فتح هرمشهر در نتیجه وحدت و انسجام نیروهای مسلح شده است. ارزش های انقلاب اسلامی، متحد و منسجم.


9a22d7f5 0ea5 4e32 ad97 acb754119558 خبر خاکستری

گودرزی نقش استان مرکزی در عملیات بیت المقدس را بسیار پر رنگ خواند و افزود: این نقش حماسی باید به خوبی برای نسل جوان افتخارات و حماسه ها تبیین شود. و بسیج در 5 اردوی مشترک حماسه های بزرگ آفرید و پیروزی های بزرگی را برای ملت و انقلاب اسلامی رقم زد.


فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است

وی تاکید کرد: فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است و حماسه سوم هورد بخشی از ظرفیت های عظیم ملت ایران را نشان داد و در واقع سالروز آزادسازی خرمشهر سرآغاز است. از تحولات کلیدی.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: استفاده از جمله کلیدی حضرت امام (ره) که فرمودند خداوند هورمشهر را آزاد کرد، نشانه بارز اراده الهی است که در فتح هرمشهر تجلی یافته و بسیار حکیمانه است. تعبیر مقام معظم رهبری در لزوم آزادی هرمشهر آینده نشان می دهد که در آینده هرمشهر باید از الگوی موفق هورد سوم استفاده کند.


اجرای 550 برنامه در سوم خرداد در استان مرکزی

وی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، سپاه روح الله در قالب ستاد بزرگداشت مصادیق دفاع مقدس و مقاومت بیش از 11 برنامه و 550 مورد را در دستور کار دارد که در استان به ویژه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج..

گودرزی مهمترین محور برنامه های سوم خرداد امسال را خدمت رسانی در قالب افتتاح پروژه ها و تداوم نهضت یاری وفاداری خواند و افزود: بیش از 50 عنوان خدمت در قالب نهضت یاری وفاداری به مردم ارائه می شود. مردم .

وی گفت: همچنین رزمایش بیت المقدس با کارکرد خدمت رسانی به مردم در دستور کار است و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و تداوم حرکت یاری مومنانه بخشی از این رزمایش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فتح خرمشهر باید به خوبی برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید