فتوحات جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه مارب

ساعت: 20:51
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790417

جبهه های جنوبی شهر مارب شاهد درگیری شدید بین نیروهای نجات ملی دولت یمن از یک سو و نیروهای ائتلاف سعودی و عناصر وابسته از سوی دیگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المسیره، منابع یمنی اعلام کردند که جبهه های جنوبی شهر مارب شاهد درگیری های شدید بین نیروهای امداد و نجات ملی دولت یمن از یک سو و ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته از سوی دیگر است.

تحولات روز گذشته نشان می دهد که شهر مارب در آستانه تصرف ارتش و کمیته های مردمی است.

منابع گفتند که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی درگیری را به مناطقی که از جنوب و جنوب غربی رو به شهر است، گسترش داده اند.

با وجود افزایش حملات هوایی جنگنده های سعودی به خطوط مقدم به ویژه در حرم جم و منطقه وادی عبیده، نیروهای نظامی و کمیته های مردمی یمن به پیشروی خود در جنوب مارب ادامه می دهند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن کنترل منطقه اللگما را به دست گرفته اند و از آنجا نیروهای وابسته به عربستان را در معرض آتش توپخانه سنگین قرار داده اند.

منابع یمنی اعلام کردند که صدای انفجارهای قوی ناشی از درگیری های شدید در همه جای شهر مارب شنیده می شود.

منابع خاطرنشان کردند که نیروهای ائتلاف سعودی و عناصر مرتبط با آن تمامی مواضع خود را در جبهه های روز جم و وادی زانا در جنوب غربی مارب از دست داده و زیر آتش شدید نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عقب نشینی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید