فتوشاپ هالک تا دیروز قهرمان آنها بود امروز تبدیل به پروژه دشمن شد!

فتوشاپ هالک تا دیروز قهرمان آنها بود امروز تبدیل به پروژه دشمن شد!

روز جدید : بی ناموسی جدید به مردی به نام سجاد گریبی که بدون هیچ سابقه ورزشی خود را هالک ایرانی می نامد!! اما در اولین درگیری با ورزشکار آماتور قزاقستانی در کمتر از 2 دقیقه به طرز تحقیرآمیزی تسلیم شد، همچنین رسانه های دولتی و به اصطلاح انقلابی را که قبلاً از او قهرمان ساخته بود شرمنده کرد!

در همین راستا سایت خبرنگاران صدا و سیما چند سال پیش خبر «تپه ایرانی بدن داعش را تکان داد» را از سایت خود حذف کرد! فارس در گزارشی از روز گذشته خواستار توقف فعالیت این فرد بازیچه با ناموس کشور شد و در این گزارش نوشت: هالک ایرانی یا پروژه لکه دار کردن غرور ملی!
یعنی در حالی که فارس در خرداد 1394 خبرساز شد: گفت و گو با «رستم ایرانی» چهره شاخص امروز فضای مجازی; اگر لایق باشم، «ولایت حرم» می شوم.

هالک فتوشاپ شده و اینستاگرامی شده در اولین مبارزه خود در امارات مقابل ورزشکاری از قزاقستان ناک اوت شد و به بدترین شکل ممکن شکست خورد.

سجاد غریبی که با عنوان هالک ایرانی در فضای مجازی فعالیت می کند در اولین مبارزه رسمی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ به بدترین شکل ممکن شکست خورد به طوری که هجمه های زیادی در فضای مجازی علیه او شکل گرفت. از دست دادن هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق چهره شناخته شده ای در دنیای مبارزه (MMA) نیست. سجاد غریبی در رینگ با این مبارز قزاق نشانی از یک مبارز واقعی نداشت اما در کمتر از دو دقیقه ناک اوت شد. او که پس از حادثه فرودگاه دبی به هالک فتوشاپی معروف شد، در ماه گذشته تبلیغات زیادی برای مبارزه با گوریل قزاق منتشر کرده است اما به گفته فردی به نام «حمزه مرادی» که مدعی است مربی اوست. ، او با آن غریبه است دعوا اصلاً آماده دعوا نبود!

شما ننگ ایران و ایرانی هستید آقای فتوشاپ هالک

بالاخره بعد از مدت ها در رینگ مبارزه سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی را دیدیم که ای کاش ندیده بودیم.
امروز صبح که چشمانمان را باز کردیم، ویدیویی در تایم لاین شبکه های مجازی دست به دست شد. بالاخره بعد از مدت ها سجاد قریب یا همان هالک ایرانی را در رینگ دیدیم که ای کاش ندیده بودیم. هالک خیالی ایران در کمتر از دو دقیقه در یک دعوای کاملا یک طرفه آبروی کشورش را برد. درست زمانی که مشتش را دور سر گوریل قزاق جهان می چرخاند، یاد فیلمی از ضرب و شتم نمایشی و مضحک او در برابر مارتین فورد آمریکایی افتادیم. او باعث شد میلیون ها نفر ماه ها روی این مبارزه کار کنند و حالا در یک لحظه اعتبار فتوشاپ را از دست داده است. هالک اینستاگرام برای مقابله با مارتین فورد با هیاهوی زیادی وارد دبی شد، اما او به معنای واقعی کلمه یک شوت بود. داستان دیشب حقیقت داشت. این بار جعلی ترین سجاد ایران با یک مشت واقعی ناک اوت شد و جایی برای حرف و حدیث باقی نگذاشت. قهرمان پوشالی که دیگر نتوانست حریف قزاق را شکست دهد و حالا به برزخ دوران ورزشی خود نزدیک شده است. غریبی را می توان از روی همین تصاویر فتوشاپ شده در صفحه اینستاگرامش تحلیل کرد. از ویدئوی تابه خم شدن تا ژست های نه چندان جذاب او، مشخص بود که با چه پدیده ای روبرو هستیم. او به اندازه ای از عنصر نمایشی در رفتار خود استفاده می کند که بیشتر هویت یک وبلاگ نویس را به خود می گیرد و با شکست مفتضحانه خود در برابر گوریل قزاق، رسماً مهر دروغینی بر سلامت ورزشی و حتی وبلاگ نویسی خود زده است.

سجاد غریبی مظهر یک لاف زن پوچ است که خودنمایی را راه درستی برای رسیدن به خوشبختی می داند و هرگز دست از ساختگی نمی کشد. چنین سلبریتی هایی معمولاً مورد حمایت جامعه نیستند و فقط در اعماق آب قدم می زنند و تظاهر به شنا می کنند و در نهایت با یک حرکت ساده تمام می شوند و این «سقوط» بستنی روی کیکشان بی مزه می شود.

مهدی بذرافکن در یادداشتی کوتاه با عنوان «آقای سجاد غریبی! وی در خبرآنلاین نوشت: از این به بعد غریبه نباشید.

انگار پر از چاق بود. انگار قبل از بازی خورده و خوابیده بود. مثل اینکه نگهبانی نمی‌دانست. نمی‌دانست چگونه نفس بکشد.

اعتصابی که او استفاده کرد، یا بهتر است بگوییم ضربه ای که انجام داد، بدون هوا و بدون هدف بود. چشمانش بسته بود، خسته بود.

او ترسیده بود. انگار تازه فهمیده بود «چقدر روغن در یک نفس وجود دارد»، انگار تازه از خواب بیدار شده بود و متوجه شده بود که در چه چیزی افتاده است. انگار با خودش می گفت: «وای من اشتباه کردم. وای من اشتباه کردم وای…”
اما خیلی دیر بود. هیچ برگشتی در کار نبود. او باید می ماند و می ایستاد، چپ و راست می پیچید و خود را گم می کرد. که از دست داد او به شدت از دست داد، به طرز فاجعه باری از دست داد. گویی سجاد قریب به مردم ایران نزدیک نیست، ناشناخته است. انگار از اول غریبه بود.

آقای سجاد گریبی! آقای هالک ایرانی! لطفا از این به بعد تلاش کنید. سخت کار می کند به جای کلمات عمل کنید.
آقای سجاد گریبی! لطفا از این به بعد غریبه نباشید…”

تماشای یک مسابقه عجیب به قدری آزاردهنده بود که کاربران نیز با توپ پر از اختراع هالک ایرانی استقبال کردند.

منصور:

همه فیلم های کمدی که دیدی رو فراموش کن و برو ببین دعوای سجاد غریب :)))
راه ساوه رفتن، تو هر خیابونی داد میزنه، یکی میگه دعوا، بغلش میگیره، به رینگ میاره، شرم آورتر از اینها دعوا کرد!

آقا علی:

مارتین فورد این افتخار را داشت که به این سجاد عجیب دست نزند. به جوانی اش رحم کرد.

راوی:

سجاد غریبی برای چندمین بار ایران و ایرانیان جهان را تحقیر کرد.
آقا شما اینطوری نیستید لطفا کشوری با آبروی خودتون رو مسخره نکنید.

خطا:

قدرتی که سجاد قریب برای خنداندن مردم دارد، روح چارلی چاپلین فقید، ماستربین و 1000 کمدین را ندارد.
این مبارزه ثانیه به ثانیه خنده دار بود. مهم نیست که چند بار خلاصه بازی را تماشا کنید، مطمئناً هر چیزی که در مورد شما غم انگیز است را فراموش می کنید و فقط می خندید.

ممدصالح:

سجاد غریبی نه تنها ورزشکار نیست، بلکه در عمرش نجنگیده است. چه کسی در میانه نبرد به حریف پشت می کند؟

خان:

مبارزه سجاد غریبی من را به شدت به یاد مبارزه رجب در المپیک انداخت. متاسفانه امروزه فقط شهرت مهم است (برای دریافت تبلیغات) نه محبوبیت…

مسابقه دهنده

تا آمدم VPN را وصل کنم تا مبارزه را زنده ببینم، سجاد غریبی ناک اوت شد. مرد، شما حداقل دو دقیقه است که می دوید.

علی جزایری:
در جنگ
نه زدن بلدی، نه غذا خوردن بلد نیستی
و فقط خیابان های بسیار خلوت
این طبل خالی نماد کسانی است که برای همه شاخ و شانه می سازند و در آخر هیچ…

دیدگاهتان را بنویسید